یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234000
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ، 11:10

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه توسعه زراعت چوب در استان علاوه بر برخورداری از جنبه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی، در تثبیت کانون‌های ریزگرد تاثیرگذار است گفت: کارگروهی ملی با مشارکت سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه برای حمایت از این طرح تشکیل می‌شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایرنا:علی اکبر حسینی محراب طرح توسعه زراعت چوب در استان را از مصوبات دومین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان عنوان‌کرد و افزود: موفقیت این طرح در استان به حمایت‌های ملی نیاز دارد که به همین منظور از معاون اول رییس جمهور خواسته شد تا مجوز مربوطه برای تشکیل کارگروهی تخصصی با سطح اختیارات لازم را ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه این مجوز اخیرا از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است ادامه‌داد: براساس این مجوز، کارگروهی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، کشور، نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست، استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط برای موضوعات فنی، حقوقی و برنامه‌های اجرایی توسعه زراعت چوب در استان تشکیل خواهد شد.

حسینی محراب یادآورشد: این کارگروه در مدت سه ماه باید موارد مربوط به اصلاح آیین نامه، دستورالعمل یا قوانین مرتبط در خصوص توسعه زراعت چوب را به هیات دولت ارائه کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه‌کرد: تسهیل در صدور مجوز فعالیت‌ها و همچنین موضوعات مربوط به تامین آب مورد نیاز اراضی زراعت چوب، از جمله موضوعاتی است که می‌تواند زمینه اصلاح دستورالعمل‌ها را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه از طریق این کارگروه زمینه خرید تضمینی طرح زراعت چوب فراهم می‌شود ادامه‌داد: باید توجه داشت که این طرح، الگوی جذاب و کاربردی برای کشت‌های آب بر در استان خواهد بود.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...