سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234034
یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ، 23:40

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شادگان از افتتاح ۳۶ کلاس درس در قالب ۴ پروژه طی هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان، جمال صالح زاده فرماندار شادگان وحجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سعیدی پور در این جلسه، گفت: حرکت مدرسه سازی در شادگان با جدیت و تمام قوا در حال انجام است و از روز اول عهد کردیم که مسائل این حوزه را با هماهنگی پیش ببریم.

وی افزود: برای حل موضوعات مدرسه سازی سراغ پروژه های نیمه تمام رفتیم و پروژه هایی که سالها تعطیل بودند را فعال کردیم که خوشبختانه به جرات می توان گفت هیچ پروژه ای بدون پیمانکار نیست و طی همین نیمه اول سال همه فعال و وارد چرخه ساخت و ساز می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده آنچه امروز از مدرسه سازی شادگان گزارش می‌شود بهره برداری از ۴ مدرسه با ۳۶ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت است که نتایج یک هم اندیشی و نگاه مشترک است.

سعیدی پور خاطر نشان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه ۲۲ بهمن که چندسال رها شده بود به همراه چند پروژه نیمه تمام دیگر شهرستان همگی فعال شده و امیدوارم این مدارس نیمه تمام تا پایان سال بهره برداری شوند.

وی گفت: علاوه براین موارد، نهضت توسعه کلاس های درس را نیز دنبال می کنیم و طی برنامه ریزی دوساله ۳۰ توسعه کلاس را آغاز کردیم که همگی تا مهر سال آینده افتتاح می شوند .

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان همچنین از آغاز ساخت یک‌ مدرسه ۱۲ کلاسه در دارخوین ازمحل اعتبارات نفت در آینده نزدیک خبرداد و افزود: یکی از برنامه ریزی های ما تعریف پروژه جدید از محل اعتبارات استانی است که ظرفیت آن وجود دارد.

سعیدی پور با اشاره به توزیع تجهیزات سرمایشی، آموزشی و کلاسی تا آغاز مهرماه در شادگان، بر جلب مشارکت صنایع مختلف از جمله نفت و توسعه نیشکر در موضوع مدرسه سازی تاکید کرد.

در پایان جلسه نیز از مدیرکل و همکاران نوسازی مدارس نمایندگی شادگان تقدیر به عمل آمد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...