چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234072
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ، 21:00

خبرنگاران ما مظلوم هستند؛ در جنگ خبرنگار برای تصویر برداری معمولا حتی بالاتر از تیربار قرار میگرفت که منجر به شهادت بسیاری از خبرنگاران در زمان جنگ شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین : داریوش دبیقی رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان در جلسه مشترک با رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار اهواز به که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز صدا و سیما خوزستان برگزار شد ضمن تبریک این روز و اشاره به خبرنگارانی که در عرصه دفاع مقدس تلاش کردند اظهار کرد: برای مثال در موضوع حصر آبادان تمام امکانات تجهیزات و ادوات یک طرف و شهید رهبر شهید رسانه، یک طرف دیگر ماجرا بود.

وی با اشاره به نقش مهم شهدای خبرنگار دفاع مقدس اضافه کرد: شهید رهبر با گزارش‌هایی ک در ایام بحرانی جنگ تهیه می‌کرد در واقع شهر را زنده نگه داشته بود.

رئیس صدا و سیما خوزستان گفت: صدا و سیما ابزاری است که در صورت قطع شدن در زمان جنگ ایجاد ناامیدی مطلق میکرد و حتی زمینه شکست را میتوانست فراهم کند لذا حفظ ارتباط با مردم لازمه ای بود که حتی از حفظ خطوط آب و برق و غیره درآن زمان واجب تر بود و امروز نیز در این جنگ رسانه ای ضروری است که این ابزارمان را تقویت کنیم.

وی افزود: خبرنگاران ما مظلوم هستند؛ در جنگ خبرنگار برای تصویر برداری معمولا حتی بالاتر از تیربار قرار میگرفت که منجر به شهادت بسیاری از خبرنگاران در زمان جنگ شد.

دبیقی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ خمپاره نیست و جنگ، جنگ رسانه است، عنوان کرد: رسانه‌ای که نمونه بارز آن حضرت زینب کبری بود که واقعه کربلا را روایت کرد و اجازه نداد آن فداکاری ها و ایثارها بی ثمر بماند و برای همیشه آن واقعه بزرگ را زنده نگه داشت.

وی با اشاره به خدماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام شده خاطرنشان کرد: اگر تمام اعتبارات یک سال کشور را برای اهواز بگذاریم، نمی‌توان انتظار داشت تا تمام زیرساخت های عقب افتاده جبران شوند؛ با دیدن زحماتی که در این مدت اخیر توسط شهرداری و شورا انجام شد، مجموعه صدا و سیما را برای پوشش این اقدامات مثبت سوق دادیم چرا که معتقدیم در این دوره جدید اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
هنرنمایی آیلین۱۳ ساله در موسیقی

هنرنمایی آیلین۱۳ ساله در موسیقی

آیلین ملت در حال حاضر عضو گروه موسیقی آوا ...
مردم خبر زده شده‌اند!

مردم خبر زده شده‌اند!

اعتماد به اخبار نیز در حال کاهش است و در ...
اسما بهات ، دختر کشمیری فروشنده خوراکی ها

اسما بهات ، دختر کشمیری فروشنده خوراکی ها

با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشمیر ...
چرا تولید محتوا همیشه مهم خواهد بود؟

چرا تولید محتوا همیشه مهم خواهد بود؟

در دنیایی که پر شده از تبلیغات انبوه و خیلی ...