یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234133
پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ، 12:50

به گفته استاندار خوزستان افکارسنجی و شناخت جامعه هدف و نیازهای آن در پذیرش اخبار و انتقال مفاهیم به آن بسیار ضروری است که باید متناسب با آن محتوای لازم ارایه شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایرنا: استاندار خوزستان جایگاه روابط عمومی‌ را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی باید با نشاط، جوان‌گرا، تحول‌گرا و شجاع و نسبت به پیرامون خود احاطه کامل داشته باشد.

به گزارش ایرنا علی‌اکبر حسینی‌محراب روز چهارشنبه در دوازدهمین نشست شورای هم‌اندیشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان خوزستان در محل استانداری، روابط عمومی را یک گروه میانجی و واسط میان مردم و مسئولان به منظور اطلاع‌رسانی به گروه‌های هدف عنوان کرد که باید در مسیر درست همگام با مسئولان برنامه‌های نظام و دولت را جلو ببرند.

وی لازمه وجود روابط عمومی پیش‌رو را برخورداری و تسلط به فنون مدیریتی در راستای تاثیرگذاری در حوزه خبر، انتقال مطالب و دستاوردها، حوادث و بحران‌ها دانست.

استاندار خوزستان به وجود نیات شومِ برخی افراد یا جریانات با استفاده از روش‌های مختلف، برای دور کردن روابط عمومی یک سازمان از اهداف اصلی خود اشاره کرد و افزود: روابط عمومی باید در مسیر حق و واقعیت باشد و تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد.

روابط عمومی باید میدان‌دار باشد

وی ضمن روابط عمومی را به عنوان یک واحد تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: روابط عمومی باید میدان‌دار باشد در غیر این صورت مورد سوء استفاده جریانات سیاسی و یا افراد غیرمتخصص قرار می‌گیرد.

حسینی‌محراب صداقت و درستی در کار روابط عمومی را یک عامل بسیار مهم و اساسی خواند و تاکید کرد: شاید ارایه برخی دستاوردها و گزارش‌های واقعی به مذاق برخی گروه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند خوش نیاید اما روابط عمومی‌ها باید گزارش‌های واقعی و انعکاس درست از دستاوردهای نظام ارایه دهد و همیشه نسبت به افکار عمومی صادق باشد چراکه هر چه صداقت بیشتر باشد تاثیرگذاری نیز به همان میزان افزایش می‌یابد.

به گفته استاندار خوزستان افکارسنجی و شناخت جامعه هدف و نیازهای آن در پذیرش اخبار و انتقال مفاهیم به آن بسیار ضروری است که باید متناسب با آن محتوای لازم ارایه شود.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن هفته دولت ادامه داد: گفت‌وگو با جوانان و نخبگان، برقراری میزهای خدمت و پاسخگویی و استفاده از هنرمندان و افراد تاثیرگذار برای هفته دولت برنامه‌ریزی شود و محتوای چندرسانه‌ای و خبری از دستاوردهای دستگاه‌ها تهیه شده و در سطح رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شود.


استاندار خوزستان با تاکید بر پاسخگو بودن مدیران در زمینه های مختلف کاری بیان کرد: مدیران نیز در تمام سال و به ویژه در هفته دولت باید در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و محلات مختلف حضور یابند و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان داشته است به طوری که در سفر نخست هیات دولت ۳۴ همت، در سفر دوم ۱۸ همت و در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است از این رو جا دارد این رویکرد حمایتی دولت نسبت به استان بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برسد.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور وقت) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر وقت) هفته دولت نام گرفته است.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
هنرنمایی آیلین۱۳ ساله در موسیقی

هنرنمایی آیلین۱۳ ساله در موسیقی

آیلین ملت در حال حاضر عضو گروه موسیقی آوا ...
مردم خبر زده شده‌اند!

مردم خبر زده شده‌اند!

اعتماد به اخبار نیز در حال کاهش است و در ...
خبرنگاری تجلی انصاف است

خبرنگاری تجلی انصاف است

خبرنگاری تجلی انصاف است . در عصری که رسانه ...
اسما بهات ، دختر کشمیری فروشنده خوراکی ها

اسما بهات ، دختر کشمیری فروشنده خوراکی ها

با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشمیر ...