پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234189
سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ ، 00:02

بازیکن استقلال می‌گوید با وجود همه مشکلاتی که بازیکنان دارند، آن‌ها تلاششان را برای موفقیت این تیم می‌کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین  و به نقل از ایسنا:زبیر نیک نفس، بازیکن استقلال پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی بود. شرایط سختی داریم. خدا را شکر فعلا داریم امتیازات را جمع می‌کنیم ولی شرایط سخت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا بدن‌هایشان آمادگی ۱۰۰ درصد را دارد، گفت: بدن‌ها خوب است. البته من خودم ۲۰ دقیقه بیشتر بازی نکردم و قطعا شما هم هفته پیش چنین نظری نمی‌توانستید داشته باشید.

بازیکن استقلال در واکنش به اعتراض خوزستانی‌ها مبنی بر رخ داده پنالتی در داخل محوطه جریمه استقلال بیان کرد: اصلا پنالتی نبود.

نیک نفس در ادامه درباره اختلافات موجود بین کادر فنی و مدیریت استقلال بیان کرد: من به عنوان بازیکن خیلی در جریان نیستم و در جایگاهی نیستم که صحبت کنم. من فقط می‌گویم که ان‌شاءالله شرایط بهتر شود. ما از پارسال طلب داریم و امسال هم چیزی نگرفتیم. آقای خطیر قول دادند که تا قبل از تعطیلات به ما پرداختی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آخرین بار که خطیر را دیده‌اند، چه زمانی بوده، گفت: من لب خط او را دیده‌ام. فکر می‌کنم آخرین بار دو، سه ماه پیش سر تمرین حاضر شد.

وقتی بازیکن در خرج روزانه‌اش بماند، تمرکزش را از دست می‌دهد

بازیکن استقلال درباره تاثیر مشکلات و حواشی این تیم در تمرکز بازیکنان اظهار کرد: هر مشکلی باشد، ما بازیکن استقلال هستیم و چشم میلیون‌ها نفر با ماست. مثالش آرمان است که با توجه به مصدومیت بازی کرد. وقتی مشکلات است، ناخودآگاه بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. وقتی چک برگشت بخورد، وقتی بازیکن در خرج روزانه‌اش بماند، روی او تاثیر می‌گذارد.

نیک نفس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نکونام در استقلال تنها مانده است، گفت: این یک موضوع واضح است که چرخ‌دنده‌های لازم برای موفقیت تیم با هم مچ نشده‌اند. در سال قهرمانی‌مان این مشکل وجود نداشت. به نظرم این موضوع امسال نیست. امیدوارم این موضوع امسال رخ دهد و ما سودش را ببریم.

او در واکنش به محرومیت تعلیقی روزبه چشمی به خاطر اظهاراتش پس از بازی با سپاهان بیان کرد: من مصاحبه او را دیدم و صحبت عجیب و غریبی نکرد. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفتند. روزبه هم محترمانه نظرش را گفته بود.

بازیکن استقلال در پایان گفت: می‌خواستم راجع به زمین هم صحبت کنم. شرایط سخت باشگاهمان به کنار، این زمین چمن و بازی بدون تماشاگر هم به مشکلاتمان اضافه شده است. حالا ما زمین تمرین خوب نداریم که بگوییم بازی‌هایمان را به آن‌جا منتقل کنند اما امیدوارم یک فکری به حال ما بکنند.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...