سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234240
یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ، 23:31

ران جانسون سناتور جمهوری‌خواه ارشد کمیته فرعی دائمی تحقیقات، همچنین گفت: اکنون زمان آن است که به مردم آمریکا حقیقت گفته شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  تایمز فارسی:دادخواست از دادگاه فدرال خواسته‌اند حکم دهد این مرکز اختیار کافی برای صدور این دستورالعمل را نداشته است. این دستورالعمل از اوایل سال ۲۰۲۱بر اساس اسنادی که به دست اپک تایمز رسیده، آژانس عالی سلامت عمومی ایالات متحده چندین ماه پیش اعلام عوارض واکسن کووید۱۹، صدها نشانه در مورد عوارض جانبی این واکسن‌ها از شرکت‌های فایزر و مدرنا دریافت کرده است.

بر اساس این اسناد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده بیش از ۷۰۰ مورد عوارض دریافت کرده است که این واکسن‌ها می‌توانند باعث بروز عوارض جانبی از جمله نارسایی حاد قلبی و مرگ شوند.

اپک تایمز انگلیسی قبلاً گزارش داده بود که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده بسیاری از نشانه‌های مشابه را در جولای ۲۰۲۲ شناسایی کرده بود.

اکنون اسناد جدید نشان می‌دهد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده بین دسامبر ۲۰۲۰ و می ۲۰۲۲ از عوارض جانبی واکسن‌های کووید ۱۹ فایزر و مدرنا مطلع شد بود.

اسناد رسیده به اپک تایمز نشان می‌دهند که وقتی اولین تجزیه و تحلیل‌ها در فوریه ۲۰۲۱ انجام شد، کارمندان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده بیش از ۲۰۰ مورد بروز عارضه برای واکسن فایزر و ۹۳ مورد برای واکسن مدرنا شناسایی کردند. تحلیل‌ها وقایع ثبت شده پس از دریافت یک واکسن را با رویدادهایی که پس از دریافت واکسن دیگری یا چندین واکسن دیگر ثبت می‌شوند، مقایسه می‌کنند.

فایل های به دست آمده از آژانس عالی سلامت عمومی ایالات متحده نشان می‌‏دهد که این آژانس تا ماه می ۲۰۲۲ دست به تحلیل نشانه‌‏های عوارض به دست آمده نزده بود.

یک پردازشگر قانون آزادی اطلاعات به اپک تایمر انگلیسی گفت: «آژانس‌های بهداشتی فدرال از اوایل سال ۲۰۲۱ هشدارهای سیستم‌های نظارت ایمنی را نادیده گرفته‌اند. آنها نامه‌های نظارتی من را نادیده گرفته‌اند و درباره تحلیل‌هایی که انجام داده‌اند دروغ گفته‌اند.»

ران جانسون سناتور جمهوری‌خواه ارشد کمیته فرعی دائمی تحقیقات، همچنین گفت: اکنون زمان آن است که به مردم آمریکا حقیقت گفته شود.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
عملیات نظامی ارتش اسرائیل در غزه

عملیات نظامی ارتش اسرائیل در غزه

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، ...