پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 244272
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، 19:36

نیشکر به بِرندی معتبر در سطح ملّی تبدیل شده است

از شیرین‌کامی مردم با تولید شکر تا درخشش در عرصه ورزشی؛

نیشکر به بِرندی معتبر در سطح ملّی تبدیل شده است

سرمربی تیم والیبال کارگری خوزستان اظهار داشت که حمایت‌های توسعه نیشکر از تیم‌های ورزشی، علاوه‌بر ارتقای سطح بازی ورزشکاران، باعث مطرح شدن نام استان خوزستان در سطح ملّی نیز شده است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مجتبی عبدالهی شهولی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی افزود که این حمایت‌ها، نام نیشکر را هم در عرصه تولید و هم در زمینه ورزشی، به عنوان یک بِرند معتبر پُرآوازه کرده است.

وی به قهرمانی تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به‌عنوان نماینده خوزستان در مسابقات دسته اول والیبال کارگری کشور اشاره کرد و گفت، این موفقیّت بزرگ نشان از تلاش و تمرکز بالای بازیکنان در طول مسابقات دارد؛ نیشکری‌ها بااراده قوی توانستند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورند.

سرمربی تیم والیبال کارگری خوزستان افزود، این تیم در مسابقات کشوری کارگری، با انسجامی بی‌نظیر در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی مدیران نیشکری پرچم استان را برافراشت و قهرمان شد.

برنامه‌ریزی برای حضوری قوی در لیگ برتر کشوری

به گفته عبدالهی، تیم والیبال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از پنج سال پیش به‌صورت حرفه‌ای فعالیت خود را شروع کرد و در سال گذشته قهرمان رقابت‌های کارگری خوزستان شد و در مسابقات کشوری هم به رتبه‌های برتر دست یافت.

وی با بیان اینکه این تیم توانست مجوّز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، از برنامه‌ریزی برای افتخارآفرینی در رقابت‌های لیگ برتر سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر پرچم خوزستان و صنعت نیشکر برافراشته خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال کارگری خوزستان در پایان از نگاه حمایتی مدیران نیشکری قدردانی کرد و گفت، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به ورزش کارگری در همه رشته‌ها اهمیت می‌دهد و این حمایت‌ها سبب شده نام نیشکر در سطح استانی و ملی بدرخشد.

بر اساس این گزارش، تیم خوزستان با درخشش بلندقامتان نیشکر، قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کارگری کشور شد. تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به‌عنوان نماینده خوزستان در این مسابقات، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال کارگری را به دست آورد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...