BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 334434
چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ ، 19:22

هنرمندانی که لحظه‌های شـیرین کاشتند

هنر برتر از گوهر آمد پدید؛

هنرمندانی که لحظه‌های شـیرین کاشتند

خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر، نه‌تنها در عرصه تولید و صنعت، بلکه در زمینه هنر و خلاقیت نیز صاحب‌نام و نشان است. این خانواده بزرگ هم خطاط دارد، هم نقاش و شاعر. نیشکری‌ها توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود، جایگاه ویژه‌ای در عرصه هنر پیدا کند؛

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر، نه‌تنها در عرصه تولید و صنعت، بلکه در زمینه هنر و خلاقیت نیز صاحب‌نام و نشان است. این خانواده بزرگ هم خطاط دارد، هم نقاش و شاعر. نیشکری‌ها توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود، جایگاه ویژه‌ای در عرصه هنر پیدا کند؛ از چاپ کتاب در حوزه شعر و داستان تا ساخت فیلم کوتاه و پرداختن به هنر زیبای خوشنویسی. اخیراً هم، یکی از کارکنان نیشکر به‌عنوان هنرمند سال خوزستان انتخاب شده و دیگری، تندیس جشنواره فیلم کوتاه استان را از آنِ خودکرده است.

هنر در بین خانواده ۱۰۰ هزار نفری نیشکر یک عشق و علاقه است که باعث شکوفایی استعدادهایشان شده است. نیشکری‌ها برای مبنای همین عشق و علاقه در سال گذشته نخستین جشنواره ادبی شکرستان را برپا کردند و پای شاعران و نویسندگانی از سراسر کشور به این جشنواره شیرین کشیده شد.

هنر، عشقی در دل خانواده نیشکر

در سالی که گذشت، روایت نیشکر از نگاه هنرمندان گامی مهم در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردها صنعت نیشکر بود و داستان‌پردازان، شاعران و اساتید حوزه زبان و ادب با استفاده از فنون و شگردهای ویژه خود توانستند، جایگاه این صنعت و تلاش‌های کارگران و کارکنان را در ذهنیت مخاطبان نهادینه کنند.

در سال ۱۴۰۲، خانواده نیشکر، با تعهد به رسالت اجتماعی خود، در راستای حمایت از هنرمندان و خلاقان این عرصه گام برداشتند. تداوم این حمایت‌ها، نویدبخش آینده‌ای درخشان و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای هنری در این خانواده بزرگ خواهد بود.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...