پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 274341
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ، 20:23

شکستگی و فرسودگی شبکه توزیع آب ایذه خسارت آفرین است

لزوم اهتمام ویژه مسوولین استانی و نماینده مجلس:

شکستگی و فرسودگی شبکه توزیع آب ایذه خسارت آفرین است

شهردار ایذه از بروز مشکلات بوجود آمده در سطح شهر ناشی از فرسودگی و شکستگی های مکرر شبکه آبرسانی و لوله‌های فرسوده طی دو دهه اخیر خبر داد

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :علیرضا ره انجام با بیان این مطلب اظهار کرد: فرسودگی شبکه آب شهر ایذه و در پی آن شکستگی مکرر لوله‌های آب زمینه‌ساز بخش قابل توجهی از مشکلات شهر شده است که غریب به دو دهه از وجود این مشکل می‌گذرد.

شهردار ایذه ادامه داد: فرسودگی و شکستگی‌های مکرر منجر به تخریب آسفالت و حفاری می شود. همین موضوع تردد شهروندان را دچار اختلال کرده و هزینه های شهرداری را نیز افزایش داده است.
وی با بیان این مطلب که برای برون‌رفت از این معضل شهری باید شبکه توزیع آب شرب کهن‌شهر ایذه تعویض شود، گفت: مسوولین استانی و نمایندگان مجلس باید با تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به پروژه تعویض شبکه توزیع آب شهرستان ایذه اهتمام جدی بعمل آورند.
 
ره انجام خاطرنشان کرد: تخریب آسفالت و حفاری‌های سطح شهر و خرابی و فرسودگی شبکه توزیع آب صرفا باعث هزینه‌های غیر ضرور می شود، این در حالی است که می توان این هزینه ها را صرف زیباسازی شهر نمود.
شهردار شهرستان ایذه با اشاره به گستردگی آسفالت کار شده در سطح شهر اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت طی دو سال اخیر آسفالت کار شده در خیابان ها و معابر شهر حجم قابل توجهی بوده، ولیکن با حفاری‌ها و شکستگی‌های شبکه توزیع آب، همه زحمات و هزینه‌های انجام شده بی اثر می شود.

 

وی یادآور شد: به تازگی در فضای مجازی از سقوط یک دستگاه کامیون در حفره و قسمت شکستگی لوله اشاره شده است، در حالیکه از جمله ضررها و آسیب های وارد شده به مجموعه شهرداری ناشی از این شکستگی ها و حفاری‌ها همین گونه موارد نیز بوده است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...