به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از روابط عمومی مدیر کل امور مالیاتی استان با اشاره به نحوه ثبت اعتراض الکترونیکی به اوراق مالیاتی گفت : بر اساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور ، ثبت اعتراض الکترونیکی به اوراق مالیاتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی : my.tax.gov.ir بخش درخواست ها و گزینه ثبت اعتراضات و شکایات فراهم گردیده و قابل انجام می باشد .
خورشیدی افزود : پس از اینکه مؤدی نسبت به اعتراض خود در سامانه مذکور اقدام نمود ، کد رهگیری از طریق سامانه صادر خواهد شد و مؤدی مالیاتی می تواند از طریق این کد رهگیری درخواست ثبت شده خود را پیگیری نماید و دیگر نیازی به ارائه دستی یا پستی اعتراض به واحد های مالیاتی نمی باشد
وی گفت: در اعتراض به برگ مطالبه تشخیص مالیات یا برگ اجرایی ( مالیات مسکونی خالی،و واحدهای مسکونی گران قیمت و باغ ویلاهای گرانقیمت )اعلام نتیجه رسیدگی به آرای هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی و یا تجدید نظر حسب مورد ، تسلیم اظهارنامه منطبق با مقررات اقدام نمایند و تسلیم اعتراض در مهلت مقرر قانونی شرط رسیدگی به اعتراض می باشد .
هم استانی های گرامی میتوانندآخرین اخبار،اطلاعیه های مهم ،بخشنامه ، دستورالعملهای مالیاتی را ازسامانه tax.gov.ir دریافت نمایند و همینطور سئوالات ، انتقادات وپیشنهادات خودرا به مرکز ارتباط مردمی 1526 و یا سامانه پیامکی 300072287 مستقیما به مدیرکل امورمالیاتی خوزستان ارسال نمایند .
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه