BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314439
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ، 09:09

دانش‌آموزان در آزمون انتخابات، نقش خود را نشان دهند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

دانش‌آموزان در آزمون انتخابات، نقش خود را نشان دهند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: انتخابات ۱۱ اسفند یکی از آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در این آزمون بزرگ، وزن‌گیری کنند و نقش خود را نشان دهند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:سردار حسن شاهوارپور در همایش دانش‌آموزان رای اولی که امروز (۲ اسفندماه) در یادمان شهید هاشمی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدیون همه مردم به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان است. در پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان نقش اول و محوری داشتند. در جنگ تحمیلی نیز دانش‌آموزان به عنوان رزمنده در گردان‌های رزمی جنگ حاضر می‌شدند.

وی ادامه داد: در همه ادوار، دانش‌آموزان نقش اساسی داشته‌اند زیرا حضور، نشاط و درس خواندن دانش‌آموزان، ضمانت برای آینده کشور است. دانش‌آموزان، امروز نیز این روحیات را دارند و تنها باید با گذشته آشنا شوند. باید جهاد تبیین انجام شود و مطمئن هستم این دانش‌آموزان می‌توانند بهتر از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند یکی از آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در این آزمون بزرگ، وزن‌گیری کنند و نقش خود را نشان دهند. استان خوزستان بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی دارد؛ این دانش‌آموزان باید در انتخابات شرکت کنند و دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند. این مساله بسیار کارساز است تا همه مسائل و مشکلات ما برطرف شوند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گفت: هماهنگی خوبی با آموزش و پرورش انجام شده است؛ در اعزام نیز در تامین اتوبوس کمک شده است. کار ادامه دارد اما تعداد دانش‌آموزان خوزستانی بسیار زیاد است. اردوهای راهیان پیشرفت بسیار اثرگذار است و دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌ها حس می‌کنند که خودباوری در جامعه وجود دارد و این خودباوری برای نقش‌آفرینی در آینده به دانش‌آموز تزریق می‌شود.

عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: انتخابات اسفندماه یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است. 

وی با عنوان اینکه اطاعت از ولایت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی موجب مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است.

وی با عنوان اینکه انتخابات نمادی واضح از مردم سالاری دینی است، افزود: آموزش و پرورش نقش فعالی در انتخابات دارد و ۶۰  هزار دانش‌آموز رای اولی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نامزد ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...