BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314439
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ، 09:09

دانش‌آموزان در آزمون انتخابات، نقش خود را نشان دهند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

دانش‌آموزان در آزمون انتخابات، نقش خود را نشان دهند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: انتخابات ۱۱ اسفند یکی از آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در این آزمون بزرگ، وزن‌گیری کنند و نقش خود را نشان دهند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:سردار حسن شاهوارپور در همایش دانش‌آموزان رای اولی که امروز (۲ اسفندماه) در یادمان شهید هاشمی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مدیون همه مردم به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان است. در پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان نقش اول و محوری داشتند. در جنگ تحمیلی نیز دانش‌آموزان به عنوان رزمنده در گردان‌های رزمی جنگ حاضر می‌شدند.

وی ادامه داد: در همه ادوار، دانش‌آموزان نقش اساسی داشته‌اند زیرا حضور، نشاط و درس خواندن دانش‌آموزان، ضمانت برای آینده کشور است. دانش‌آموزان، امروز نیز این روحیات را دارند و تنها باید با گذشته آشنا شوند. باید جهاد تبیین انجام شود و مطمئن هستم این دانش‌آموزان می‌توانند بهتر از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند یکی از آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در این آزمون بزرگ، وزن‌گیری کنند و نقش خود را نشان دهند. استان خوزستان بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز رای اولی دارد؛ این دانش‌آموزان باید در انتخابات شرکت کنند و دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند. این مساله بسیار کارساز است تا همه مسائل و مشکلات ما برطرف شوند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گفت: هماهنگی خوبی با آموزش و پرورش انجام شده است؛ در اعزام نیز در تامین اتوبوس کمک شده است. کار ادامه دارد اما تعداد دانش‌آموزان خوزستانی بسیار زیاد است. اردوهای راهیان پیشرفت بسیار اثرگذار است و دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌ها حس می‌کنند که خودباوری در جامعه وجود دارد و این خودباوری برای نقش‌آفرینی در آینده به دانش‌آموز تزریق می‌شود.

عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: انتخابات اسفندماه یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است. 

وی با عنوان اینکه اطاعت از ولایت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی موجب مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است.

وی با عنوان اینکه انتخابات نمادی واضح از مردم سالاری دینی است، افزود: آموزش و پرورش نقش فعالی در انتخابات دارد و ۶۰  هزار دانش‌آموز رای اولی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...