دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314457
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ، 13:13

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از تسنیم :امام جمعه ‌ایذه بابیان اینکه ‌ایذه در موارد مختلفی در درد و رنج است و هیچ کارخانه‌ای در این شهر نیست که مردم مشغول به کار شوند، گفت: از رئیس‌جمهور انتظار داریم دستور ‌توسعه ایذه را‌ صادر کند.

 حجت‌الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه شهرستان ایذه ضمن خوش آمدگویی به رئیس‌جمهور از حضور پرشور مردم این شهر در مصلی قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم ایذه ثابت کرده‌اند پای نظام و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور امروز آمده تا شنونده صحبت‌های مستضعین و محرومان باشد. امروز با زحمات دولت سیزدهم کشور در مسیر تعالی و پیشرفت است.

وی همچنین بر رشد این شهر، وضعیت اشتغال و مسکن مردم ایذه به عنوان مطالبه اصلی مردم اشاره و اظهار کرد: ایذه مهد ورزش و قهرمانان جهانی است و دنیا ایذه را با این قهرمانان می‌شناسد و حمایت از ورزشکاران مورد تاکید است.

امام جمعه ایذه، یکی از مطالبات اصلی مردم ایذه را حضور رئیس‌جمهور در این شهرستان عنوان کرد و افزود: امروز ایذه در موارد مختلفی در درد و رنج است و هیچ کارخانه‌ای در این شهر نیست که مردم مشغول به کار شوند.

وی رسیدگی به راه‌آهن ایذه، رسیدگی به آسفالت‌های شهری و روستایی و جاده ایذه به غیزانیه را از مطالبات مردم عنوان و تصریح کرد: از رئیس‌جمهور انتظار داریم دستور سند توسعه ایذه را به عنوان نقشه راه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی صادر کند تا به زودی به همت این دولت انقلایی ایذه غیور و قهرمان را در جایگاه اصلی‌اش ببینیم.

به گفته ی امام جمعه ایذه، در کنار مسائل معیشتی، توسعه اشتغال رأس خواسته‌های مردم ایذه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...