BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 354505
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، 08:33

 بامداد زاگرس آنلاین -هوشنگ نوبخت:ای کاش برنامه تلویزیونی فوتبال برتر هرگز به تحلیل جدول لیگ برتر فوتبال کشور نمی پرداخت تا آن صحنه دلخراش و تاسف بار را حداقل ما خوزستانی ها نمی دیدیم.

ای کاش، حرف های مجری این برنامه، دل خیلی ها را به درد می آورد جایی که گفت: خوزستان معدن و گنجینه ی فوتبال ایران است و هر سه نماینده اش فانوس به دست در پی معجزه اند تا سقوط نکنند.
ای کاش آقای طالقانی بعد از خواندن مطلب من و به حرمت داغی که الان بر دل خانواده فوتبال استان سنگینی می کند، قید این صندلی لامصب را بزند و با یک عذرخواهی ساده بابت این همه تحقیر فونبال خوزستان در سطح ملی، این سکان را به دست کسی بدهد که جوان تر، فوتبالی تر، برنامه محورتر و مقتدرتر باشد.
 
 
---
من خود، مدیرعامل یک باشگاه فوتبالی ام و نیک می دانم که مسئولیت باشگاه ها  و نتایجی که کسب می کنند محصول برنامه ریزی مسئولان همان باشگاه هاست اما نباید از این نکته فارغ شد که افسار اسب اصیل فوتبال خوزستان، سال هاست که به دست عده ای افتاده که حرمتی برای نجابت این اسب قائل نیستند و به جای تاختن، او را به باختن عادت داده اند.
عدم ثبات و ناکارآمدی مدیریت در سطح کلان هر سه باشگاه لیگ برتری مان، عدم برنامه ریزی اصولی و زیرساختی برای هدف گذاری در لیگ برتر، عدم حضور موفق در فصل نقل و انتقالات فوتبالی، عدم توجه به ستاره های مستعد فوتبال در گنجینه جغرافیای خوزستان، وجود حاشیه ها و چالش های همه جانبه اطراف این سه باشگاه، وجود افرادی غیر مرتبط و عموما غیر بومی در معادلات نمایندگان فوتبال خوزستان، عدم بهره گیری از ظرفیت های شگرف اقتصادی، اجتماعی و نیروی انسانی استان جهت تقویت باشگاه ها و ده ها مورد دیگر تنها گوشه ای از مشکلاتی هستند که مدیریت آقای طالقانی و افراد اطرافش طی این سال ها به ان ها نپرداختند تا نتیجه اش این شود که همه جامعه فوتبال کشور به حال زار برزیل سابق فوتبال آسیا گریه کنند.
 
---
 
سهم مربیان موفق خوزستانی در سطح ملی کجاست؟ سهم بازیکنان خوزستانی فوتبال که تا چند سال قبل نیمی از ارنج تیم ملی مان را تشکیل می دانند، به چند نفر رسیده؟ سهم داوران  شایسته ما کجا رفته است؟ سهم فعالیت اجتماعی این همه ظرفیت های بزرگ اقتصادی کشور در خوزستان کجای این فونبال هزینه می شود؟ سهم کار فرهنگی باشگاه های ما کجا تاثیر گذار بوده است؟ سهم حضور بانوان ما در عرصه فونبال چند است؟ سهم این که همچنان معدن فونبال کشور هستیم را در چه جدولی از لیگ های کشور جستجو کنیم؟
آقای طالقانی بابت همه سال هایی که در این عرصه بودی و زحمت کشیدی به تو و همکارانت خداقوت می گوئیم ولی خدا را گواه می گیریم که دیگر طاقت مان از این همه سرافکندگی در فوتبال کشور، طاق شده است. لطفا به احترام همه پیشکسوتانی که برای نام بلند فوتبال خوزستان در طول تاریخ زحمت کشیدند، استعفا بده آقای طالقانی و بگذار سرزمین حماسه و نفت و شکر در سال های آتی همچنان گنجینه فوتبال کشور باشد.
 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...
شکست حسام در برابر فرهنگ

شکست حسام در برابر فرهنگ

در ادامه رقابت های زیر ۱۶سال فوتبال اهواز ...