BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 394536
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، 18:00

استان چهارمحال و بختیاری میزبان یکی از بزرگترین و برجسته‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه گل و گیاه، ماهیان زینتی و گلخانه‌سازی بود. این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نگهداری و پرورش گل‌ و گیاهان زینتی، و ماهیان زینتی، افزایش آگاهی عمومی و ارتقاء سطح دانش و فناوری در زمینه گلخانه‌سازی برگزار شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ماهیان زینتی با رویکرد آموزشی و فرهنگی برگزار شد. یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه، ترویج فرهنگ استفاده از گیاهان و ماهیان زینتی در زندگی روزمره و ایجاد فضایی برای آرامش و زیبایی‌بخشی به محیط زندگی بود. این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با انواع گل‌ها و گیاهان زینتی، تجهیزات و فناوری‌های مدرن گلخانه‌سازی و تولید و نگهداری گل، گیاه و ماهیان زینتی فراهم آورد.

برنامه‌های ویژه:

 

---

در طول مدت برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و جلسات مشاوره‌ای برای بازدیدکنندگان برگزار شد. این برنامه‌ها توسط کارشناسان و متخصصان برجسته حوزه گل و گیاه و ماهیان زینتی هدایت شد و بازدیدکنندگان توانستند اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را کسب کنند.

تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان:
نمایشگاه میزبان جمعی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان معتبر از سراسر کشور بود که جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه گل و گیاه، ماهیان زینتی و تجهیزات گلخانه‌ای به نمایش گذاشتند. این رویداد فرصتی برای ایجاد شبکه‌های تجاری جدید و تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان این صنعت فراهم کرد.

 

---

بازخوردها و دستاوردها:
بازخوردهای مثبتی از سوی بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان دریافت شد. استقبال گسترده و رضایت‌مندی بازدیدکنندگان نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ترویج فرهنگ نگهداری و پرورش گل و گیاه و ماهیان زینتی است.

آینده و برنامه‌های آتی:
با توجه به موفقیت این نمایشگاه، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های بعدی و گسترش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد. تلاش برای ارتقاء زیرساخت‌های نمایشگاهی و جذب مشارکت‌های بیشتر از تولیدکنندگان و متخصصان این حوزه از دیگر برنامه‌های آتی ماست.

شرکت نمایشگاه بین‌المللی چهارمحال و بختیاری از تمامی بازدیدکنندگان، شرکت‌کنندگان و همکارانی که در برگزاری این رویداد نقش داشتند، تقدیر و تشکر می‌نماید و امیدوار است که با ادامه این مسیر، سهم بیشتری در زیباسازی و آرامش‌بخشی به محیط زندگی مردم داشته باشد.
شرکت نمایشگاه های استان چهارمحال و بختیاری از تمامی تلاشگران برپایی این رویداد من جمله سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت آرا رویداد آسیا مجری نمایشگاه تشکر وقدردانی می نماید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نامزد ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...