BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 394539
دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ، 07:27

مردم علیرغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی و فرهنگی اما کشورشان و سرنوشت شان را دوست دارند و دنبال تحول و رسیدن به نقطه های مطلوب اند اما از طرفی با حضور چهره های سنتی و تکراری در چند دهه اخیر خسته شده اند و رغبتی برای آزمودن آدم های آزموده در هر دو جناح را ندارند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :«هوشنگ نوبخت» روزنامه نگار خوزستانی در گفت و گو با یکی از رسانه های پایتخت، عدم استقبال گسترده مردم از انتخابات ریاست جمهوری را وجود چهره های تکراری در این عرصه دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده حاکمیت در چند دهه اخیر این است که نتوانسته حداقل صد نیروی جوان در حوزه مدیریت کلان تربیت و معرفی کند.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله و شرایط بحرانی و سخت آن دوران باعث شد که جوانان سراسر کشور در این میدان پر از آزمون و خطا حضور یافته و در یک بستر بزرگ فرهنگی، نظامی، سیاسی و اجتماعی در بسیاری امور آبدیده شوند، مسئولیت بپذیرند و پس از جنگ در خیلی کرسی ها با اعتماد به نفس ورود کرده و خود را مدعی بدانند و تا کنون نیز همین نسل در همه عرصه ها و رویدادها پیشرو بوده اند چون بعد از پایان جنگ، برنامه ای برای پرورش نسل های جوان و تحصیلکرده در حوزه های مختلف نداشتیم و همین است که اسطوره های زمان جنگ ما همچون «محسن رضایی» یا «محمدباقر قالیباف» که باید راهنما و مشاور مدیران جوان باشند در تمامی عرصه ها حضور دارند.

نوبخت گفت: مردم علیرغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی و فرهنگی اما کشورشان و سرنوشت شان را دوست دارند و دنبال تحول و رسیدن به نقطه های مطلوب اند اما از طرفی با حضور چهره های سنتی و تکراری در چند دهه اخیر خسته شده اند و رغبتی برای آزمودن آدم های آزموده در هر دو جناح را ندارند.

مدیرمسئول پایگاه خبری «میراث مام میهن» با اشاره به این که کشور نیازمند تحول در حوزه حکمرانی سیاسی است، یادآور شد: باید بپذیریم که نسل امروز گرایش شدید و عجیبی به تحول های اساسی دارد، دنیا را به لحظه رصد می کند و مطالباتی متفاوت از نسل های گذشته دارد و نیاز است که سران کشور در این حوزه تدبیر کنند. نیروهای باسواد، جوان، جهادی، متعهد و متخصص امروزی را پرورش داده و میدان دهند که ناچار نشویم در انتخابات سراغ کسانی برویم که گاها توان جسمانی مناسبی هم برای رفع امورات روزمره ندارند.

وی متذکر شد: انتخابات این دوره در اوج پختگی و امنیت کامل برگزار شد. صداوسیما عملکرد بدی نداشت و البته بهتر از این می تواند در حوزه تبلیغ عمل کند. رای بالای دکتر پزشکیان نشان داد که انتخابات کشور برعکس آن چه رسانه های معاند می گفتند، مهندسی نبود و دور دوم هم قطعا شانه به شانه و حساس پیش خواهد رفت.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده الیگودرز به خوزستان از طریق مسجدسلیمان، ...
مهران رضایی که بود؟

مهران رضایی که بود؟

در چند روز گذشته مسجد سلیمان یکی از بهترین ...