پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 424652
یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ، 23:43

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک گفت: من برای خودم چیزی نمی خواهم و فقط می خواهم به کشتی ایذه و بحث اشتغال مربیانم در ایذه توجه شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا :مراسم تجلیل از علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک پاریس امروز یازدهم شهریور ماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار ایذه و جمعی از مسوولان شهری و استانی در خانه این ورزشکار در شهر ایذه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مهمدی در این مراسم با قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و با بیان اینکه بنی تمیم الگو و استاد ما بوده است، اظهار کرد: از همه مسوولان تشکر می کنم و امیدوارم به وعده‌هایشان جامه عمل بپوشانند زیرا کشتی ایذه سرشار از استعداد است.

او بیان کرد: پیش از کسب سهمیه المپیک عنوان کرده بودم حتی اگر جنازه کشتی‌گیران ایذه‌ای به مسابقات برود باز هم مدال کسب خواهد کرد و اگر این حمایت‌ها تمام قد باشد کشتی ایذه همیشه مدال آور خواهد بود. 

این کشتی گیر با گله‌مندی از برخی از مسئولان شهر ایذه، عنوان کرد: هنوز جایزه جهانی سال قبل را نگرفته ام و شهرستان حمایت لازم را نداشته است. البته از کمک‌های فرماندار ایذه تشکر می کنم ولی از شهردار و شورای شهر حمایتی ندیده ایم.

او تاکید کرد: وقتی مدال می گیریم باشگاه های کشتی پر می شوند، پس باید از مربیان نیز حمایت شده و استخدام شوند تا دغدغه معیشت نداشته باشد. شهریه هایی که مربیان می گیرند، جوابگو نیست. در رده سنی پایه استعدادهای خوبی در کشتی داریم.

او گفت: اگر بخواهم درباره خودم هم صحبت کنم در حد یک کتاب می توان نوشت. من برای خودم چیزی نمی خواهم و فقط می خواهم به کشتی ایذه و بحث اشتغال مربیانم در ایذه توجه شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
شکست حسام در برابر فرهنگ

شکست حسام در برابر فرهنگ

در ادامه رقابت های زیر ۱۶سال فوتبال اهواز ...