BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 444602
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ، 09:55

نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی و هدایا شامل گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع‌ دستی تا ۳۰ مهرماه در اهواز میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:۳۰ هنرمند صنایع‌ دستی از سوی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی خوزستان برای حضور در این نمایشگاه معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه باحضور تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌های یاد شده تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان (اهواز) میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

۳۰ هنرمند صنایع‌دستی خوزستان در رشته‌های زیورآلات سنتی، سفال لعاب‌دار و سرامیک، البسه محلی اقوام، صنایع‌ چوبی، صنایع چرم، گلیم‌بافی، چرم‌دوزی، سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، صنایع دریائی، حصیربافی، کپوبافی و فیروزه‌کوبی با همکاری معاونت صنایع‌دستی استان محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

ایجاد رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین دستاوردها و تبادل اطلاعات و تجربیات توسط فعالان این حوزه‌ها از جمله اهداف این موضوع نمایشگاهی است.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه ملی گل و گیاه و صنایع‌دستی اهواز می‌توانند در بازه زمانی پیش‌گفته همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ به ۲ سالن خلیج‌فارس و خرمشهر مراجعه و از محصولات نمایشگاه به‌ویژه تولیدات صنایع‌دستی دیدن کنند.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده الیگودرز به خوزستان از طریق مسجدسلیمان، ...
مهران رضایی که بود؟

مهران رضایی که بود؟

در چند روز گذشته مسجد سلیمان یکی از بهترین ...