به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :داریوش امامی یکی از ساکنین این روستا در یادداشتی که در اختیار بامداد زاگرس قرار داده نوشته است ؛ من نویسنده این متن بعنوان کسی که سکونت غیر دائم در روستا دارم (در هفته چند روز ) بجای مسئولان عرق شرم میریزم و نمیدانم این آقایان مسئول چگونه پاسخگوی وجدان خود می شوند و این بی مسئولیتی را چگونه توجیه می کنند.
هر بار که حرف این پروژه به میان می آید گوشها نا شنوا،چشم ها نابینا و صد البته زبان توجیهات تکراری ،نامعقول و غیر منطقی باز می شود.
پروژه ای که اعتبار اجرایش تصویب، و توسط استاندار و مسئولان محلی وقت دو سه بار در نقاط مختلف کلنگ زنی شد و بیشتر از هفت سال بدست پیمانکاران دست بدست و همچنان عملیات آن در معاملات و مذاکرات و تصمیمات دست اندرکاران در خواب زمستانی (آنهم هفت زمستان) بسر میبرد.
یکی از توجیهات مسخره ای که مطرح شده و راست و دروغ آن فرقی نمیکند اینست که لوله ها ی پروژه به سرقت رفته است ! و یا از این دست حرفها... گیریم که این اتفاق افتاده است ،گناه این مردم از ناامنی های موجود چیست!؟
کسی پاسخگو نیست!!
آقای فرماندار ،آقای دادستان،آقای نماینده،آقایان دستگاه بازرسی، شما را به خدا به داد این مردم برسید ، آبرسانی با دو دستگاه تانکر که معمولا یکی از آنها خراب است و یا به هر دلیل فعال نیست برای چهل پنجاه روستا؟؟
اهالی روستا ها در فصول گرم که گاهی به بیش از هشت ماه میرسد به کدامین گناه باید این همه سختی و مرارت بکشند؟
شما که مسئولان این شهرستان هستید چگونه سر راحت بر بالین میگذارید؟ کدامیک از شما حاضر است یک هفته چنین زندگی وحشتناکی داشته باشید. آقایان مسئول بدانید که حتی اگر در این دنیا کسی زیر سوال تان نبرد قطعا گناه کم کاریتان در دفتر اعمالتان ثبت وضبط شده و در روز حساب، نابخشودنیست .
با همه وجودم ایمان دارم که عدم اجرای چنین پروژه هایی در نتیجه عدم پیگیری مجدانه و دلسوزانه مسئولان مربوطه است.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه