پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 60292
یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، 23:53

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه در اوایل بازی با گل ریحان به گل رسیدیم اما از بازیکنانم گله دارم که به حریف فرصت گلزنی دادند.

امیر خلیفه اصل پس از پیروزی تیمش در هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال کشور مقابل گل ریحان البرز، اظهارکرد: باید از جامعه فوتبال خوزستان عذرخواهی کنم زیرا در پنج هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودیم و موفق به کسب برد نشده بودیم و نتوانسته بودیم شادی را به خانه هواداران و مردم خوزستان ببریم. واقعا شرمنده شده بودیم و تنها هدف مان این بود که امروز ببریم و دل هواداران را شاد کنیم. ممنونم از هواداران مان که در این شرایط سخت از ما حمایت کردند، ضمن این که برخی دوستان خیلی از ما انتقاد کرده بودند که انتقاد آن ها را بر چشم می گذاریم و از این انتقادها بهره بردیم و ان شاءالله بتوانیم از نظرات آن ها حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بازی امروز هم بسیار سخت بود و حریف ما هفته گذشته تیم خوب هوادار را شکست داده بود. این تیم بسیار قابل احترام است. همه ما هم قسم شده بودیم که گل ریحان را شکست دهیم. خوشبختانه همان اوایل بازی به گل رسیدیم اما از بازیکنانم گله دارم که به حریف فرصت گلزنی دادند. گل ریحان تیم با تاکتیکی است و ما ر ا تحت فشار قرار داد و توانستند از ما پنالتی بگیرند و موقعیت های خطرسازی روی دروازه ما ایجاد کنند. متاسفانه حداقل استفاده را از موقعیت هایمان داشتیم اما توانستیم سه گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه نیز گفت: تیم ها نزدیک به هم هستند و خیلی فشرده بازی می کنند. تیم ما با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارد و فکر می کنم خیلی زود است که درباره صعود صحبت کنیم و فکر می کنم باید از نظر روحی روانی و سخت افزاری تیم مان را قوی تر کنیم تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی بیان کرد: قطعا برای نیم فصل دوم باید تقویت شویم. الان پنج شش تیم مدعی صعود هستیم و باید تقویت شویم تا به تیم در ادامه راه کمک شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...