یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 90822
جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 12:59

همزمان با سراسر کشور این اقدام فراگیر در کلانشهر اهواز، با حضور ۱۲۵ نفر از همکاران در قالب ۳۳ اکیپ عملیاتی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت گروه ایمنی اجرا شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:با محوریت عبور از پیک تابستان انجام شد؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اجرای اولین اقدام فراگیر اصلاح و بهینه‌سازی و تعدیل روشنایی شبکه برق با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ خبر داد.

حسن کریمی با اشاره به اجرای اولین اقدام فراگیر اصلاح و بهینه‌سازی و تعدیل روشنایی شبکه برق با محوریت عبور از پیک تابستان ۱۴۰۰ اظهار کرد: یکی‌ از اهداف این اقدام فراگیر در جهت کاهش تلفات شبکه، کاهش پیک و اصلاح و بهینه‌سازی تجهیزات شبکه و همچنین آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های عملیاتی برای مقابله با بحران‌های احتمالی است.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور این اقدام فراگیر در کلانشهر اهواز، با حضور ۱۲۵ نفر از همکاران در قالب ۳۳ اکیپ عملیاتی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت گروه ایمنی اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: از دیگر اقدامات اجرایی انجام‌شده، جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز، جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارزهای غیرمجازی که از قبل شناسایی شده بودند و همچنین اصلاح، بهینه‌سازی و تعمیرات تجهیزات شبکه در راستای کاهش تلفات انرژی بوده است.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...