پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121236
چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ ، 10:38

تبدیل وضعیت بیش از ۲۲ هزار معلم خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد

تبدیل وضعیت بیش از ۲۲ هزار معلم خوزستانی

از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۶۸ نفر از استخدامی‌های پیمانی (ماده ۲۸) تبدیل وضعیت شدند. همچنین جذب از طریق فرهنگیان ۵ هزار و ۲۲۰ نفر است که در طول این سه سال جذب شدند و آمار بالایی است و استان خوزستان در این زمینه مقام اول کشور را دارد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از سال ۹۸ تا امروز در مجموع ۲۲ هزار و ۵۹۵ نفر در آموزش و پرورش استان تبدیل وضعیت شدند.

کوروش مودت امروز (یکم تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم و دوازدهم برگزار شد که در پایه دوازدهم ۵۲ هزار و ۲۰۰ نفر و در پایه نهم حدود ۷۳ هزار نفر شرکت کردند. خوشبختانه امتحانات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شدند و دغدغه اولیا نیز مرتفع شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز آغاز به کار پایگاه‌های سنجش سلامت بود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نوآموز پایه اول و بیش از ۳۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در ۶۱ پایگاه شهری و روستایی و سه پایگاه عشایری سنجش شوند. نتیجه غربالگری طرح سنجش در کشور سومین سرشماری مهم کشوری است که اطلاعات خوبی از آن استخراج می‌شود. این پایگاه‌ها کار خود را با نوبت دهی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا شهریور ماه ادامه خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۶۸ نفر از استخدامی‌های پیمانی (ماده ۲۸) تبدیل وضعیت شدند. همچنین جذب از طریق فرهنگیان ۵ هزار و ۲۲۰ نفر است که در طول این سه سال جذب شدند و آمار بالایی است و استان خوزستان در این زمینه مقام اول کشور را دارد.

مودت ادامه داد: در طرح امین نیز ۸۸۵ نفر در استان معرفی شدند، در مجموع ۲۲ هزار و ۵۹۵ نفر از سال ۹۸ تا امروز، در خوزستان تبدیل وضعیت شدند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استان خوزستان در تهیه و توزیع تبلت در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار