چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 131482
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ، 10:41

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور دو فضای آموزشی و ورزشی امروز جمعه در اهواز افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از:به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین بیان کرد: هیچ جامعه ای توسعه نمی یابد مگر اینکه به آموزش و پرورش اهمیت بدهد ، اگر در کف خیابان های کشور اتفاقاتی می افتد ریشه آن را باید در آموزش و پرورش جستجو کرد.

 
 
 
 
فاطمه مهاجرانی ادامه داد: ریشه بسیاری از فرهنگ ها و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد به آموزش و پرورش مربوط است.
 
وی افزود: مدرسه سازنده انسان است و انسان ها هستند که جامعه ها را می سازند وآموزش و پرورش در تربیت این افراد نقش مهمی دارد.
 
مهاجرانی اظهار داشت: استانی که نفت کشور را تامین می کند خود دچار مشکلات فراوانی است ، نوسازی مدارس کشور تلاش دارد تا در امر مدرسه سازی در خوزستان بهترین عمکرد را داشته باشد.
 
امروز جمعه مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمد احتیاطی در اهواز در زمینی به مساحت دو هزارو ۶۵۰ مترمربع و زیر بنای دو هزار و ۱۳۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و با مشارکت خیر نیک اندیش حاج محمد احتیاطی افتتاح شد که سهم خیر در این پروژه پنج میلیارد ریال بوده است.
 
همچنین امروز یک سالن ورزشی در مدرسه ام البنین اهواز در مساحت ۴۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی شد که این سالن از محل کمک های خیران در طرح آجربه اجر ساخته خواهد شد.
 
در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر آموزش و پرورش بدلیل کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آجر به آجر از مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و معاون مشارکت های مردمی این اداره کل تجلیل شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار