دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 131509
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، 23:06

امروز از کتاب زندگینامه زنده‌یاد اسفندیار پورهنگ، یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور رونمایی شد. این خیر در ساخت ۱۳ پروژه مشارکت داشت.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به چاپ کتاب‌ زندگینامه زنده‌یاد اسفندیار پورهنگ، یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور، گفت: چاپ کتب زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در دستور کار جدی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

علی قربانی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: چاپ کتب زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در دستور کار جدی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است و استان خوزستان هم با توجه به دارا بودن رتبه اول در مجمع خیرین مدرسه‌ساز، چاپ کتاب‌های زندگینامه خیرین را با یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور و استان آغاز کرد.

وی افزود: امروز از کتاب زندگینامه زنده‌یاد اسفندیار پورهنگ، یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی در کشور رونمایی شد. این خیر در ساخت ۱۳ پروژه مشارکت داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان با اشاره به نتایج پویش اول طرح "آجر به آجر" در استان، گفت: در پویش اول این طرح، یک مدرسه در استان خوزستان به عنوان اولین مدرسه طرح آجر به آجر احداث شد. همچنین در پویش دوم ۱۳۰ هزار خوزستانی شرکت داشتند و بیش از ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند و سه پروژه تعریف شد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار