دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 141576
دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ ، 19:06

گروهی از شهروندان اهواز که تعدادشان احتمالا بیش از ۲۵۰ نفر باشد از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و در دمای ۶۰ درجه و گیج کننده با مراجعه به مرکز آزمایش کرونا در ازمایشگاه ۱۷ شهریور اهواز دچار التهاب ها و سردردگمی غیر قابل توجیه شده اند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:   یکی از شهروندان اهوازی که برای انجام تست کرونا به مرکز بهداشت 17 شهریور اهواز مراجعه کرده بود با ارسال یادداشتی به انتقاد از وضعیت موجود پرداخته است :

گروهی از شهروندان اهواز که تعدادشان احتمالا بیش از ۲۵۰ نفر باشد  از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و در دمای ۶۰ درجه و گیج کننده  با مراجعه به مرکز آزمایش کرونا در ازمایشگاه ۱۷ شهریور اهواز دچار التهاب ها و سردردگمی غیر قابل توجیه شده اند.

 
 
---
آیا رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیر مرکز بهداشت شرق  بجای اظهار دلخوش کننده از ارائه خدمات به بیماران کمی تلاش برای ساخت سالن ها و سازه های موقت با نصب سیستم  تهویه مناسب در محوطه های مراکز ازمایشگاهی باشد.
 
چند پرسش از این  دو مدیر و شاید دیگر مدیران حوزه بهداشت و درمان خوزستان دارم.
 
۱) با توجه به دمای بالای ۵۰ درجه اهواز بهتر نیست ساعت مراجعه از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۵ الی ۱۸ به ساعت های ۸ الی ۱۱ و ۱۹ الی ۲۴ تغییر داد؟
 
حداقل مراجعه کنندگان از شدت گرما بالا دچار حالت تهوع و بیهوشی قبل ازانجام تست نشود؟
 
۲) بهتر نیست بجای نصب سایبان های توری بفکر ساختن سقف و دیوار کاذب برای پایان دوره مراجعات باشید الان فصل گرماست چند وقت دیگر فصل سرما، باران و گردغبارهاست!
 
 
 
عکس : مجید کیوانی
 
 
---

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار