دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 182082
یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ، 07:57

به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، معابر ۱۵ روستا در خوزستان بهسازی و بازسازی شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از :پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت‌خیز در راستای انجام تکالیف مسئولیت اجتماعی در آذرماه ۱۴۰۰، با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف خدمت به جامعه روستایی در راستای توسعه و محرومیت زدایی در مناطق نفتخیز، معابر ۱۵ روستای استان خوزستان را بهسازی و بازسازی کرد.


این معابر در روستاهای تل بردی، جولکی، بید بلند، شهرک وحدت، کوتک محمد کریم، امیر چراغعلی، امیرعسکر، بنه قیطاس، بنه کریم، تغلی ال عباد، زیر زرد، سرچشمه سفلی، صباحی، عین حماد، قلعه شیخ شامل زیر سازی و آسفالت به طول ۷۵۳۰ و به سطح ۵۲۷۱۶ متر مربع با همکاری بنیاد مسکن استان خوزستان تکمیل و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

این مدیریت طی حدود ۱۰۰ روز آغازین فعالیت دولت سیزدهم، ۱۵۵ پروژه مسئولیت اجتماعی را با تخصیص بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار در سطح ۱۳ استان اجرا و تکمیل کرده است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار