دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192295
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ، 14:13

نفت آبادان در لیگ بیست و یکم، یک نیم‌فصل عجیب را پشت سرگذاشت؛ نیم‌فصلی توام با بی‌پولی، اعتصاب بازیکنان و عدم حضور در جام حذفی اما همین نفت همزمان با مشکلات فراوانش، پله پله رشد کرد و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر به سطحی رسیده است که هم زیبا بازی می‌کند و هم می‌برد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: تیم فوتبال نفت آبادان علی‌رغم تمام مشکلات مالی در جایگاهی قرار گرفته است که تیم‌های پرهزینه و متمول با آن فاصله دارند.

نفت آبادان در لیگ بیست و یکم، یک نیم‌فصل عجیب را پشت سرگذاشت؛ نیم‌فصلی توام با بی‌پولی، اعتصاب بازیکنان و عدم حضور در جام حذفی اما همین نفت همزمان با مشکلات فراوانش، پله پله رشد کرد و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر به سطحی رسیده است که هم زیبا بازی می‌کند و هم می‌برد.

به گزارش ایسنا، این‌که بدون مهره اسمی و ستاره و بدون پول و بودجه بتوان در فوتبال کاری از پیش برد، تقریبا امری ناشدنی است اما صنعت نفت آبادان این کار ناشدنی را با غیرت و تعصب بازیکنان خود و البته تدبیر سرمربی که عشق به آبادان او را به یک مربی آرام‌ و بی‌حاشیه تبدیل کرده، به تحقق رسانده است.

نفت آبادان موفق فعلی همان تیمی است که پیش از شروع لیگ بیست و یکم، در حالی که تمام تیم‌های لیگ برتری با مشخص شدن بودجه و منبع مالی، خود را برای حضور موفق در لیگ برتر آماده می‌کردند، به دلیل بی‌پولی، نه سرمربی‌اش مشخص بود و نه بازیکنی از فصل قبل در این تیم باقی مانده بود.

تیمی که امید و آمال نسل‌های مختلف در شهر فوتبالی آبادان است، لیگ بیست و یکم را با سختی و مشکلات مالی فراوان آغاز کرد، مشکلاتی که تاثیر خود را گذاشت و نفت در هفته‌های ابتدایی نتواست با امتیاز از زمین خارج شود اما از آن‌جا که شاگردان منصوریان با شعار "یک نفر برای همه و همه برای مردم آبادان"، تلاش می‌کنند، در این مسیر پر فراز و نشیب و خسته‌کننده به دلیل وعده و وعید مسئولان برای رفع مشکلات، هر روز محکم‌تر از قبل گام برداشتند تا نفت اکنون علی‌رغم این‌که ارزان‌ترین تیم لیگ برتری است و حدود ۱۵ هفته بدون این‌که بازیکنانش ریالی پول دریافت کرده باشند، در جایگاهی قرار داشته باشد که تیم‌های پرهزینه و متمول لیگ در آن جایگاه نیستند.

البته نامهربانی‌ها به این تیم پرطرفدار فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و مشکلات این تیم مقطعی و مُسکنی حل شده است و بر خلاف روند خوب و قابل تحسین اش، دچار همان مشکلات مالی همیشگی است، مشکلاتی که ضربه سهمگینی بر پیکره تیمی زده که در سرزمین طلای سیا، نام نفت را به یدک می‌کشد و بیشترین ضرر و زیان را از نبود نقدینگی و حامی مالی متحمل شده است.

بنزین سبز (بازیکنان جوان) تیم منصوریان، حالا با انگیزه‌تر از قبل این تیم را برای مردم آبادان، دوست داشتنی و باعث افتخار کرده است اما مسئولان خوزستانی و وزارت نفت نباید مطالبه به حق مردم آبادان و هواداران صنعت نفت را که فراهم کردن شرایط مناسب مالی برای این تیم است، فراموش کنند و با رقم خوردن نتایج فعلی از کمک به این تیم دست بردارند. باید به این تیم که در اوج روزهای نداری، کاری کرده است کارستان، توجه ویژه داشت و برای کمک به آن، آستین همت بالا زد تا حداقل برای یک بار هم که شده، مردم آبادان و هواداران تیم صنعت نفت روی آرامش و تیم‌داری بدون حاشیه و موفق را ببیند و بار دیگر هِلهله در خانه و مغازه هر آبادانی در خیابان‌های امیری و احمدآباد و سایر محله‌های این شهر به پا شود. 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...