دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192365
یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ، 09:13

هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز دوشنبه برگزار می‌شود که نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می‌رود، فولاد از ساعت ۱۶:۰۰ پذیرای تیم ذوب آهن است و نفت آبادان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه از پرسپولیس میزبانی می‌کند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و نقل از ایسنا:نمایندگان خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر با حریفان خود دیدار می‌کنند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز  یکشنبه برگزار می‌شود که نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می‌رود، فولاد از ساعت ۱۶:۰۰ پذیرای تیم ذوب آهن است و نفت آبادان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه از پرسپولیس میزبانی می‌کند.

مس رفسنجان - نفت مسجدسلیمان

نفتی‌ها که پس از هفته‌های ناکامی هفته گذشته موفق شدند از تیم آلومینیوم یک امتیاز بگیرند، امیدوارند همین روند کسب امتیاز را ادامه دهند و امروز نیز بتوانند در رفسنجان، مس مدعی را که امسال در نتیجه گیری موفق بوده است را هم متوقف کنند. شاگردان فکری که همچنان در قعر جدول هستند، به خوبی می دانند که در هر بازی که برای آن‌ها حکم فینال دارد، لغزش می‌تواند کارشان را برای بقا در لیگ برتر سخت‌تر کند.

فولاد - ذوب آهن

نکونام علی‌رغم از دست دادن امتیازات برخی بازی‌ها اما روند و شرایط تیمش را خوب می‌دانند. این تیم اگرچه با ۲۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد اما فاصله امتیازی‌اش با تیم سوم جدول یعنی سپاهان تنها ۴ امتیاز است و امروز نیز امیدوار است با شکست ذوب آهن این فاصله را به حداقل برساند. ذوب آهن هم پس از چند هفته ناکامی، در دو هفته اخیر توانسته به چهار امتیاز دست پیدا کند و از آن‌جا که تارتار نمی‌خواهد مجددا تیمش وارد بحران شود، مطمئنا امروز با تمام قوا مقابل فولاد ظاهر می‌شود تا دست خالی اهواز را ترک کند. 

نفت آبادان - پرسپولیس

نفتی که در فصل جاری لیگ برتر توانسته هم خوب بازی کند و هم امتیازات خوبی را به دست آورد، علی‌رغم قبول شکست مقابل گل‌گهر در هفته بیستم لیگ برتر، به کسب امتیاز مقابل پرسولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر امیدوار است. منصوریان که تیمش را از نظر روحی برای این رویارویی به خوبی آماده کرده است، به شاگردانش گوشزد کرده که فرقی بین آن‌ها و بازیکنان پرسپولیس نیست و با این اوصاف منصوریان با بنزین سبز تیمش یعنی همان جوانانش به رقم زدن یک برد خانگی مقابل پرسپولیس امیدوار است. یحیی گل‌محمدی نیز بازی با نفت را یک دیدار مهم برای تیمش دانسته و عنوان کرده هر هفته که به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شوند، هر بازی برای آن ها فینال است. از آن جا که نفت در خانه هجومی و برای برد بازی می‌کند و پرسپولیس هم نمی‌خواهد فاصله امتیازی‌اش با استقلال صدرنشین بیشتر شود، این تقابل می‌تواند از بازی‌ها دیدنی این هفته باشد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...