دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192312
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ، 08:33

نفت خیلی راحت گل می خورد و این مساله به سازماندهی غلط خط دفاع این تیم برمی گردد که من بارها به این موضوع اشاره داشته‌ام. محمود فکری بعد از رفتن آقای کمالوند طی مدت حضورش نشان داده که تفکرات هجومی دارد

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل  از ایسنا:یک کارشناس فوتبال با اشاره به روند ضعیف تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیست و یکم، گفت: تاریخ فوتبال مسجد سلیمان به بلندای تاریخ فوتبال خوزستان و حتی ایران است اما نمی‌دانم چرا باید فوتبال مسجدسلیمان و باشگاه نفت تاوان پس بدهد؟

احمد تاجمیری دشتکی اظهارکرد: نفت مسجدسلیمان در ۱۸ بازی در طول‌ فصل، ۲۵ گل دریافت کرده است و این موضوع نشان می دهد میانگین گل دریافتی زردپوشان زیاد جالب نیست. در صورتی که مسئولان تیم در ابتدای فصل انتظارات دیگری داشتند و به عنوان مثال مربی دروازه‌بانان این تیم در ابتدای فصل میگفت، نفت باید به گونه‌ای بازی کند که در هر چهار بازی یک گل بخورد!

وی افزود: نفت خیلی راحت گل می خورد و این مساله به سازماندهی غلط خط دفاع این تیم برمی گردد که من بارها به این موضوع اشاره داشته‌ام. محمود فکری بعد از رفتن آقای کمالوند طی مدت حضورش نشان داده که تفکرات هجومی دارد و تیمش را از نظر سازماندهی حمله خیلی خوب به میدان می فرستد ولی باید بداند گل نخوردن یک اصل مهم در فوتبال امروز است و باید ضعف بزرگ تیمش را به سرعت برطرف کند.

این کارشناسی فوتبال گفت: نفت بازی های بسیار مشکلی را در نیم‌فصل دوم پیش‌رو دارد و چنانچه مشکلات خط دفاعی خود را حل نکند، در این رقابت‌ها به بن‌بست برمی خورد، البته باید این را هم در نظر گرفت عناصر دفاعی زردپوشان در برخی از دیدارها با یکدیگر هماهنگ نیستند و این مساله در دیدار با سپاهان اصفهان و پدیده شهر خودرو مشهد نمایان شد.

وی افزود: فواصل بین  بازیکنان این تیم در خط دفاع زیاد است و مدافعان در تاکتیک تیمی هنوز با مشکل مواجه هستند. فاصله زیاد بین مدافعان باعث شده تا در بیشتر صحنه‌ها وقتی یک مدافع اشتباه می کند، بازیکن بعدی که با آن فاصله دارد، نتواند به موقع این اشتباه را پوشش دهد و به همین جهت مشکلات خط دفاعی بیش از پیش نمود عینی پیدا می‌کند. البته پوشش مدافعان کناری نفت ضعیف است و آن ها به دلیل میل به بازی هجومی از وظایف سازمانی خود به عنوان یک مدافع غافل می شوند و ترکیب خط دفاعی نفت به مشکل ب رمی خورد.  در مجموع عدم هماهنگی بین دو مدافع میانی نفت هم مزید برعلت است و در سیستم دفاعی خطی هماهنگی بین دو مدافع وسط یک نکته کلیدی است و مدافعان وسط نفت تاکنون نتوانسته‌اند آن طور که باید و شاید با یکدیگر هماهنگ  شوند.

تاجمیری دشتکی گفت: تاریخ فوتبال مسجد سلیمان به بلندای تاریخ فوتبال خوزستان و حتی ایران است و حیف است تیم نفت در سراشیبی سقوط قرار دارد و متاسفیم که هیچ حمایتی از این تیم محبوب استان خوزستان صورت نمی گیرد. واقعا در این سال‌های دلیل قانع کننده‌ای از سوی مسئولان ارشد استان و حتی وزارت نفت نشنیده‌ایم و نمی‌دانم چرا باید فوتبال مسجدسلیمان و باشگاه نفت تاوان پس بدهد؟

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...