BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 202851
جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ، 14:42

امیدی دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایذه گفت: هدف ما معرفی توانمندی بانوان و دیگر هنرمندان حوزه صنایع دستی شهر ایذه و تقویت اقتصاد بومی و رونق مشاغل خانگی در خوزستان است و برای این اهداف بزرگ نیازمند همیاری و همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی هستیم.

 بامداد زاگرس آنلاین -پروانه الماسی::نمایشگاه بزرگ صنایع دستی هنرمندان و صنعت گران ایذه روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱  با حضور مردم و جمعی از مسئولان محلی در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری این شهرستان گشایش یافت.

 

 

---
  با فرارسیدن دهه امامت و ولایت، و به  همت شهرداری ایذه،شورای اسلامی شهر ایذه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، سازمان فنی و حرفه ای، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه، کانون فرهنگی تربیتی کانون شهید مطهری ایذه، فروشگاه صنایع دستی نقش آفرین و انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری نوژان کارون، نمایشگاه بزرگ آثار نفیس هنرمندان صنایع دستی افتتاح شد.
 
 
---
علیرضا ره انجام شهردار ایذه ضمن استقبال ویژه از بازگشایی این نمایشگاه، گفت:جای این نمایشگاه در ایذه با وجود این تعداد هنرمند و آثار فاخر بسیار خالی و امیدوار است با هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری و مدیران ارشد شهرستان مکان مناسبی را بعنوان بازارچه ثابت و دائمی با محصولات بومی جهت بالفعل شدن نبوغ و استعداد های بالقوه اختصاص دهیم.
 
 
---
فاطمه مرادی رئیس کمیسیون فرهنگی نیز در این خصوص عنوان کرد:این رویداد باهمکاری کانون  فرهنگی هنری شهید مطهری، شهرداری، شورای شهر و چند نهاد دیگر شکل گرفت امیدوارم درطول دوهفته ای که مورد  بازدید همشهریان قرارمی گیرد باعث تحول دیدگاه ها نسبت به این هنر گردد و مورد توجه بیشتری از طرف مسئولین نیز قرار گیرد و فکری اساسی در راستای ارتقاع و توسعه صنایع دستی  و حمایت از این هنرمندان خلاق بشود.
 
---
 
امیدی دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایذه  نیز گفت: هدف ما معرفی توانمندی بانوان و دیگر هنرمندان حوزه صنایع دستی شهر ایذه و تقویت اقتصاد بومی و رونق مشاغل خانگی در خوزستان است و برای این اهداف بزرگ نیازمند همیاری و همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی هستیم.
 
 بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۱:۳۰ تا ۱۴ روز آتی در ادامه دارد.
 
 
 
---

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار