BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 223038
شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ، 21:57

با حضور مدیرعامل ، مدیران و جمعی از روسای ادارات آئین معارفه مداحی نژاد بعنوان سرپرست مدیریت خدمات برگزار شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور با حضور مدیرعامل ، مدیران و جمعی از روسای ادارات آئین معارفه  مداحی نژاد بعنوان سرپرست مدیریت خدمات برگزار شد.

 جواد تقی زاده در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس کمایی سرپرست سابق مدیریت خدمات، این مجموعه را بسیار حایز اهمیت دانست و عنوان کرد: با توجه به گستردگی و امکانات موجود مدیریت خدمات انتظار داریم هم در بحث کارکنان و خانواده ها و هم در حوزه مسیولیت های اجتماعی شاهد تحول باشیم.

 


 تقی زاده افزود : رویکرد ما در خدمات ایجاد نشاط همراه با نوآوری و افزایش رضایت مندی در خانواده های کارکنان و جوامع پیرامونی شرکت است.وی در ادامه با اشاره به فعالیت کارکنان ارکان ثالث و قراردادی بیان کرد : بیشترین حجم نیروی ارکان ثالث و قراردادی در این مدیریت است که انتظار می رود نسبت به احقاق حقوق آنان تلاش شود.

 


مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این نشست همچنین خواستار رسیدگی به ساختمانهای اداری و کارگاهی در تاسیسات عملیات شد.در ادامه مداحی نژاد با قدردانی از اعتماد مدیر عامل شرکت بیان کرد: در مدیریت خدمات تلاش خواهیم کرد با اولویت بندی فعالیت ها ،رضایتمندی بیش از پیش کارکنان و محیط پیرامونی را فراهم نماییم .

 


مداحی نژاد در حوزه مسئولیت های سازمانی و اجتماعی که مکمل هم هستند نیاز به فعالیت بیشتری است که از همه همکاران انتظار دارم در این مسیر همراهی کنند.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...