BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233768
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ، 00:44

سینی محراب ادامه داد: البته نقص‌هایی هم در اجرای این طرح وجود داشت که مسئولان ذیربط در حال رفع این مشکلات و تکمیل این طرح هستند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:استاندار خوزستان گفت: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند؛ قدردان آنها هستیم و ما مسئولان موظف به خدمتگذاری به آنها هستیم.

علی اکبر حسینی محراب در حاشیه بازدید و دیدار و گفت و گو با معلمان مدرسه پاینده ناحیه ۱ اهواز که امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد، با تبریک روز معلم گفت: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند؛ قدردان آنها هستیم و ما مسئولان موظف به خدمتگذاری به آنها هستیم.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، طرح رتبه‌بندی معلمان که سال‌ها قبل باید انجام می‌گرفت در این دولت اجرایی شد.

حسینی محراب ادامه داد: البته نقص‌هایی هم در اجرای این طرح وجود داشت که مسئولان ذیربط در حال رفع این مشکلات و تکمیل این طرح هستند.

استاندار خوزستان با تمجید از مقام معلم خاطر نشان کرد: معلمان، اساتید ما هستند و مدیون آن ها هستیم و امیدواریم ما را بابت کوتاهی‌هایمان ببخشند و بتوانیم در کنار آن ها جامعه‌ای با نشاط، باسواد، دانا و فرهیخته بسازیم که بتواند الگویی برای سایر جوامع اسلامی شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار