دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234120
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، 14:24

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در صنعت ساختمان‌سازی ایران اهمیت بالایی دارد زیرا این نمایشگاه برای شرکت‌های ساختمان‌سازی و صنایع مرتبط با آن فرصتی است برای هرچه بیشتر دیده‌شدن و از جنبه اقتصادی آن سودآور است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاینو به نقل زا گروه صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان :یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت ساختمان‌سازی هر سال در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان تهران مرداد ماه، برگزار می‌شود. این نمایشگاه، فرصتی است برای حضور همه شرکت‌ها و برندهایی است که محصولات یا خدماتشان به‌نوعی مرتبط با این صنعت است.از شرکت‌های تولید کننده لوله و اتصالات پی وی سی که امسال در این نمایشگاه حضور داشت، می‌توان به گروه صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان اشاره کرد.

 

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در یک نگاه

 


نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در صنعت ساختمان‌سازی ایران اهمیت بالایی دارد زیرا این نمایشگاه برای شرکت‌های ساختمان‌سازی و صنایع مرتبط با آن فرصتی است برای هرچه بیشتر دیده‌شدن و از جنبه اقتصادی آن سودآور است. اهمیت دیگر این رویداد کارفرماها و مصرف‌کنندگان و مشتریان هستند که می‌تواند از مزایای این نمایشگاه بهره ببرند. این نمایشگاه علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی بازرگانان و علاقمندان به محصولات ایران را نیز از سایر کشورهای عراق، افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان و بلاروس را به خود جذب کرده بود.

 

حضورشرکت شیلنگ و لوله خوزستان درنمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان تنها شرکت کننده از استان خوزستان در این نمایشگاه، همواره در تلاش است با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات و خدمات، رضایت فعالان مرتبط با صنعت ساخت و ساز و ساکنان نهایی ساختمان‌ها را تا بالاترین حد ممکن به دست آورد. خرید لوله و اتصالات پی وی سی باکیفیت برای ساختمان‌سازی و مدیریت پروژه‌های ساختمانی، می‌تواند امری پیچیده و پرچالش باشد، لذا شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در همین راستا با ارائه مشاوره های  تخصصی و معرفی با کیفیت ترین محصولات لوله و اتصالات پی وی سی، شیلنگ آب و لوله های پلی اتیلن در زمینه مرتبط با ساختمان‌سازی را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.


فعالیت‌های شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان
حضور شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان تهران، بسیار پررنگ و فعال بود. این شرکت همواره در نمایشگاه های صنعت ساختمان، با دستی پر حضور داشته است. در این بخش، نگاهی به فعالیت‌های شرکت شیلنگ و لوله خوزستان  در نمایشگاه اخیر خواهیم داشت:


•    معرفی اتصال شیر خودکار یک طرفه
این محصول برای ایمن نگه داشتن ساختمان از برگشت فاضلاب شهری به داخل ساختمان است، واز ورود بو ، موش و حشرات از شبکه فاضلاب شهری به داخل شبکه مشترک مسکونی به داخل ساختمان جلوگیری می نماید. دراین اتصال دریچه ای مانند دریچه کنتور آب برای بازدید و رفع گرفتگی در نظر گرفته شده و بدین منظور مکان نصب شیر یک طرفه جهت تعمیرات آتی و بازدیدهای دوره ای بایستی در دسترس باشد.

•    معرفی اتصالات پی وی سی  در سایز های 32،40 و 50
این محصولات از کمیاب ترین اتصالات در بازار  لوله و اتصالات است، که شامل زانو، سه راهی، تبدیل و بوشن می باشد. این اتصالات  برای تغییر سایز و ایجاد انشعاب در مسیر سیال درتاسیسات ساختمان استفاده می شود و با توجه به اقتصادی بودن و بهره وری بیشتر لوله و اتصالات پی وی سی در تخلیه آب درین این نوع اتصالات اهمیت فراوانی دارند.

•    معرفی لوله 16 آبیاری قطره ای
این محصول از محصولات پلی اتیلن شرکت شیلنگ و لوله خوزستان می باشد، که در حوزه ابیاری گلخانه ای، و فضای سبزدر محیط  ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به بهروری در مصرف آب و هزینه های ماهانه در مصرف آب شهری بدون شک تجربه ای تازه، اقتصادی و مفید در حوزه شهرسازی و مسکن رقم خواهد خورد.

•    معرفی شیلنگ آب خانگی
شیلنگ مارون یکی از محصولات برند شیلنگ و لوله خوزستان دربازار ایران می باشد. این برند توانسته با تولید انواع محصولات پلیمیری وشیلنگ آب خانگی سهم بازار قابل قبولی را به دست بیاورد. شیلنگ آب خانگی
بیشترین کاربرد در مصارف خانگی و عمومی دارد. قطر، ضخامت و وزن کمتر این شیلنگ در مقایسه با بعضی از مدل های دیگر باعث شده بیشتر کاربرد خانگی پیدا کند.
 این شیلنگ دارای  لایه داخلی پی وی سی(رنگی)، لایه میانه نخ پلی استر صنعتی و لایه رو پی وی سی شفاف است که بر اساس ساختار آن در بازار ایران شیلنگ های نخدار نامیده می شوند.

شیلنگ و لوله خوزستان، مجموعه‌ای قابل اعتماد در حوزه ساختمان
همانطور که اشاره شد شیلنگ و لوله خوزستان، فقط یک تولید کننده انواع لوله و اتصالات  ساختمانی نیست و علاوه ‌بر آن در حوزه‌های دیگر از جمله کشاورزی، آب و فاضلاب و زیرساخت ها فعالیت درخشان دارد. مدیران ارشد این مجموعه همواره سعی داشته اند به کمک تکنو لوژی روز دنیا و البته پرسنل و متخصصین زبده و سخت کوش، بهترین و با کیفیت ترین محصولات قابل رقابت با سایر تولید کنندگان  را تولید و به بازار ایران و کشور های همجوار قرار دهد. این مجموعه در وب سایت اختصاصی www.khouzestanpipe.com کلیه محصولات را معرفی نموده، و شما می‌توانید انواع لوله و اتصالات تاسیسات الکتریکی و فاضلاب ساختمان، لوله های پلی اتیلن و شیلنگ آب را برای پروژه‌های ساختمانی و عمرانی تهیه نمایید.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...