دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 304421
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ، 11:17

شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه ای، ماشین آلات کشاورزی-اهوازحضور یافت

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :شرکت شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان یکی از پیشتازان در حوزه تجهیزات آبیاری ، در نمایشگاه  ماشین آلات کشاورزی،  تجهیزات آبیاری حضور پر رنگی در دوازدهمین دوره این نمایشگاه داشت. این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای در استان خوزستان ، زمینه‌های گسترده‌ای از پژوهش و توسعه، کاربردها و نوآوری‌های  در سیستم های آبیاری نوین را ارائه داد.



نمایشگاه کشاورزی که در حوزه نهادها، تجهیزات آبیاری و لوازم باغبانی و گلخانه ای برگزارمی شد و  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای معرفی محصولات  استاندارد و آخرین دستاوردهای مرتبط با آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای، لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ ابیاری قطره ای، لوله های پلی اتیلن PE100 , PE80  ، شیلنگ های باغبانی  و آبیاری و لوله و اتصالات UPVC  را دراین نمایشگاه کشاورزی ارائه داد

 


لازم  به ذکر است  که لوله های پلی اتیلن  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان دارای پروانه استاندارد است و تاییدیه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی مخصوص لوله های آبیاری قطره ای از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی را اخذ نموده و در لیست شرکت های تولید کننده لوله های نرم پلی اتیلن قرار گرفته است.


بحران آب و خشکسالی و استفاده بهینه از آب با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای  نیازمند محصولات با کیفیت و استاندارد است ,و این فرصتی است برای کشاورزان و فعالین اقتصادی در حوزه کشاورزی و آبیاری، که ازمحصولات شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بازدید به عمل آورند. علاوه بر کشاورزان و فعالین در حوزه کشاورزی و مسولین جهاد کشاورزی استان خوزستان، فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به همراه هیآت همراه حضور ویژه داشتند.


این رویداد فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مسولین استان خوزستان  از غرفه و محصولات  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بازدید نمایند و در مورد موضوعات مرتبط تبادل نظر کنند.


شرکت شیلنگ و لوله خوزستان نکاتی مهم در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن به صورت بروشور برای آگاهی بیشتر عموم در نمایشگاه کشاورزی و تجهیزات آبیاری بود  در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد. به طور قطع و یقین لوله پلی اتیلن استاندارد جوابگوی نیاز برای آبرسانی می باشد، شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با بیش از سه دهه سابقه تولید در لوله و اتصالات پلیمری آماده ارائه قیمت روز و مشاوره رایگان به دست اندارکاران حوزه آبیاری و کشاورزی است، برای آگاهی از آخرین تغییرات و اخبار شرکت ضمن بازدید از سایت khouzestanpipe.ir با شماره تماس های تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵ و همراه: ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸ تماس بگیرید.

در پایان از تک تک همکاران و همراهان همیشگی شرکت شیلنگ و لوله خوزستان که در این رویداد حضور بهم رساندند و توفیق دیدارشان را در دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی۱۴۰۲ اهواز را داشتیم  کمال تشکر را داریم و قدردانیم.  حضور شما در کنار ما در آینده نیز باعث دلگرمی و امتنان ما خواهد بود، امید است در آینده با فراهم آمدن شرایط همکاری در خدمت شما عزیزان باشیم.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...