دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 244223
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ، 19:11

شیلنگ مارون یکی از محصولات برند شیلنگ و لوله خوزستان دربازار ایران می باشد. این برند توانسته با تولید انواع محصولات پلیمیری وشیلنگ آب خانگی سهم بازار قابل قبولی را به دست بیاورد. شیلنگ آب مارون در سایزهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ در رنگ های متنوع و متراژ های ۵۰، ۳۰، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ متری، در بسته بندی

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:شیلنگ مارون یکی از محصولات برند شیلنگ و لوله خوزستان دربازار ایران می باشد. این برند توانسته با تولید انواع محصولات پلیمیری وشیلنگ آب خانگی سهم بازار قابل قبولی را به دست بیاورد. شیلنگ آب مارون در سایزهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ در رنگ های متنوع و متراژ های ۵۰، ۳۰، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ متری، در بسته بندی مناسب تولید و عرضه می گردد. 


شیلنگ آب خانگی


شیلنگ مارون یکی از محصولات برند شیلنگ و لوله خوزستان دربازار ایران می باشد. این برند توانسته با تولید انواع محصولات پلیمیری وشیلنگ آب خانگی سهم بازار قابل قبولی را به دست بیاورد. شیلنگ آب مارون در سایزهای ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ در رنگ های متنوع و متراژ های ۵۰، ۳۰، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ متری، در بسته بندی مناسب تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد شیلنگ مارون در مصارف خانگی و عمومی است. قطر، ضخامت و وزن کمتر این شیلنگ در مقایسه با بعضی از مدل های دیگر باعث شده بیشتر کاربرد خانگی پیدا کند.

ساختار شیلنگ مارون
این شیلنگ دارای  لایه داخلی پی وی سی(رنگی)، لایه میانه نخ پلی استر صنعتی و لایه رو پی وی سی شفاف است که بر اساس ساختار آن در بازار ایران شیلنگ های نخدار نامیده می شوند.

شیلنگ نخدار و کاربری آن


شیلنگ آب دوجداره که در بین لایه های پی وی سی شیلنگ، از نخ های صنعتی استفاده شده و به عبارتی بافته می شود، شیلنگ نخدار می گویند.
شیلنگ نخ دار نسبت به دیگر شیلنگ ها کاربری بهتری دارد و مهمترین این مزیتها شامل موارد زیر می باشد: استقامت و کارایی در گرمای متفاوت  حفظ می کند و اصولا این نوع شیلنگ در برابر آفتاب و گرما بسیار مقاوم هستند. این شیلنگ ها را می توان با مواد شوینده غیر اسیدی تمیز کرد و شستشو داد.  شیلنگ های نخ داراز یکسری نخ های خاص و بهداشتی و قدرتمند در لایه میانه آن استفاده می شود، که باعث می شود شیلنگ فشار را  بهترتحمل نماید.

قیمت شیلنگ در اهواز

شیلنگهای نخدار از قیمتهای بسیار خوب در کشورنسبت برخوردار می باشند. در حقیقت قیمت شیلنگ آب نخ دار بستگی به کیفیت و قیمت مواد اولیه ای دارد که در تولید آن استفاده می شود. برای استعلام قیمت انواع شیلنگ آب تنها با ارتباط مستقیم با شرکت تولیدی شیلنگ امکان پذیراست. برای دریافت اخرین قیمت با شرکت شیلنگ و لوله خوزستان تماس حاصل نمایید.

فروش شیلنگ در اهواز

دفتر فروش  و کارخانه تولیدی شیلنگ در اهواز می باشد که یک فرصت مناسب برای فروشگاه های پخش و مصرف کنندگان می باشد. شرکت شیلنگ و لوله خوزستان تنها تولید کننده شیلنگ در اهواز و استان خوزستان می باشد و قابلیت فروش شیلنگ را به صورت گسترده در بازار اهواز ، شهرهای استان خوزستان را دارد.

تولید شیلنگ در اهواز

شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری از ابتدای فعالیت خود به تولید محصولات مرغوب و دارای استاندارد جهانی پرداخته است. شرکت شیلنگ و لوله خوزستان عرضه کننده محصولات مورد نیاز در  صنعت ساختمان، آب و فاضلاب و کشاورزی است. مشتریان محترم می توانند برای بهره مندی از خدمات ما با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایند :

تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵
  و    ۰۶۱۳۲۹۰۷۷۸۱      
همراه : ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸
و یا برای اطلاع از خدمات و ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی khouzestanpipe.ir مراجعه نمایید

و همچنین برای دریافت خدمات حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

اهواز – کیلومتر۱ اتوبان اهواز به سر بندر جنب شهرک صنعتی شماره ۴

 

 

---

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...