پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 294388
پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ، 18:16

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه یکی از شاخصه های توسعه استان تقویت و احیا جایگاه آموزشی است گفت: در این راستا از همکاری همه ارکان شورای آموزش و پرورش استفاده خواهد شد تا مطابق با سند تحول بنیادین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گام برداریم.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین وبه نقل از ایرنا :عبدالله حبیبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوزستان همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید باید در چارچوب ساختاری کاربردی تر به مسیرش ادامه دهد اظهارکرد: سند تحول بنیادین را به عنوان یکی از محوری ترین برنامه های کاری این دوره مدیریت در استان خوزستان دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بستر این سند، لزوم ارتقای نمرات و وضعیت کنکور سراسری در خوزستان را با جدیت باید دنبال کرد تا جایگاه آموزشی استان احیا شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، ارتقای نمره امتحانات و رتبه کنکور را از جمله مولفه های سنجش جایگاه آموزشی بیان کرد و افزود: با کمک نخبگان، برنامه ریزی های اثربخشی تدوین و یا نسبت به رفع نقاط ضعف اقدام می شود تا این مولفه های مهم در سنجش جایگاه آموزشی استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


حبیبی به اهمیت جایگاه نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان و همچنین مهارت‌های زندگی و تقویت دین باوری بخصوص در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: مسائل رفاهی معلمان نیز از دیگر موضوعات اصلی است که در این اداره کل باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد و به تقویت انگیزه های لازم برای ایجاد بهره وری در ارائه خدمات منجر شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو مولدسازی املاک، ارتقای وضعیت تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان، استفاده بیشتر از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، بهره مندی از نیروهای کارآمد و انقلابی، توجه به مشاوره های تحصیلی، ساماندهی بازماندگان از تحصیل و توسعه هنرستان ها را از مهمترین برنامه های کاری خود به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پروش خوزستان بیان کرد.

عبداله حبیبی در حالی چهارشنبه به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان معرفی شد. وی دارای مدرک دکتری فقه و حقوق است که تدریس در دانشگاه فرهنگیان اهواز، دانشگاه آزاد ودانشگاه امیرالمومنین (ع) و موسسات مختلفی را تاکنون داشته و علاوه بر این مقالات پژوهشی متعددی در حوزه حقوقی نوشته است.

حبیبی همچنین مدیریت دبیرستان نمونه دولتی یاران مهدی رامهرمز، شاهد شیخ انصاری اهواز، معاون پرورشی در مدارس مختلف اهواز، تدریس در مناطق محروم را بر عهده داشته است. وی عضو اصلی و رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان خوزستان، عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوده است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار