یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314484
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ، 15:17

تداوم بارش‌ها تا فردا شب در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد

تداوم بارش‌ها تا فردا شب در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه بارش‌ها تا اواخر وقت فردا تداوم دارند، گفت: از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و  به نقل از خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا در اغلب مناطق استان (بویژه مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات) سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای، ریزش تگرگ در برخی مناطق و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: تا روز دوشنبه روند افزایش چهار تا هفت درجه‌ای و سپس طی روز سه شنبه روند کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا فردا مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود و از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه (به‌ویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۰.۸ و دزپارت (دهدز) با ۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۰.۴ و حداقل آن به ۱۶.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار