دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314526
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، 17:00

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی مراسمی از ارزیابان ریسک کارگروه هماهنگی و نظارت بر انسجام خطوط لوله این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری انجام ارزیابی ریسک حدود هزار و دویست کیلومتر خطوط لوله اصلی و کمکی توسط تیم ارزیابی ریسک این شرکت بر اساس استانداردهای مندرج در سیستم مدیریت یکپارچه خطوط لوله(PIMS) که برای نخستین بار در این شرکت  تحقق یافته است را یک اقدام جهادی و باورمندانه توصیف کرد و گفت: این واحد تاثیر بسزایی بر هدفمندی در برنامه ریزی های سازمان دارد و خوشبختانه دستاوردهای منحصربفردی را تحقق بخشیده اند که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در خصوص PIMS، ساختار سازمانی است که می بایست از نظر کمی و کیفی ارتقاء یابد؛ پیگیری های لازم در این خصوص انجام و امید می رود به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

مهندس علیرضا یزدانی کچویی، معاون مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر نظام انسجام خطوط لوله، این واحد را پیشتاز و پیشرو در تمامی عرصه های تخصصی دانست و عملکرد کارگروه PIMS شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نسبت به شاخص های مدنظر را قابل قبول و سطح بالا ارزیابی کرد.

در ادامه، سرپرست واحد PIMS شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به ارائه گزارش زیر مجموعه خود پرداخت و اظهار داشت: برنامه ریزی کارگروه شامل حذف نقاط بحرانی، حذف گیره های موقت، احداث ساپورت های سیمانی، ایمن سازی خطوط در تقاطع با جاده های مواصلاتی اصلی و فرعی، ایمن سازی و تغییر مسیر خطوط لوله از مجاورت روستاها بود که پس از شناسایی نقاط دارای ریسک(در کلیه سطوح)، به انجام رسید.

دکتر کامران تقی زاده به برنامه ریزی کامل انجام شده برای سال 1403 نیز اشاره کرد و افزود: عزم جدی برای استمرار تولید پایدار در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وجود دارد و همه برنامه ها بر ادامه روند موفقیت آمیز سال جاری تمرکز دارند.

شایان ذکر است، در پایان از 11 ارزیاب ریسک شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که توانسته بودند 508 رشته خط شامل 97 رشته خط اصلی و کمکی، 390 رشته خط جریانی و 21 رشته خط تزریقی را مورد ارزیابی قرار دهند، تقدیر به عمل آمد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...