BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 394512
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، 20:21

نمایشگاه بیست و هشتم محلی برای تسریع و تسهیل جهش تولید است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون:

نمایشگاه بیست و هشتم محلی برای تسریع و تسهیل جهش تولید است

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: نمایشگاه بیست و هشتم محلی برای تسریع و تسهیل جهش تولید است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: قباد ناصری در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران  در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: تولید، کلیت رسالت صنعت نفت است و افزون بر برنامه های پیش بینی شده، سفارش موکد مقام معظم رهبری نیز به عنوان یک رویکرد اهم، در دستور کار صنعت نفت قرار گرفت.

وی افزود: بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یک قضای حیاتی برای متخصصان صنعت نفت عمل می کند تا آخرین فناوری ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

به گفته ی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران تعامل بین مشاغل را تقویت، به اشتراک گذاری دانش را تشویق و نوآوری را ترویج می دهد.

ناصری همچنین اظهار داشت: این رویداد فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می آورد تا مشارکت‌های نوینی را ایجاد و همکاری‌های بالقوه‌ای که می‌تواند به پیشرفت‌ در صنعت نفت منجر شود را کشف کنند.

وی یکی از اهداف اصلی نمایشگاه را، نمایش آخرین پیشرفت های فناوری عنوان و تصریح کرد: با ارائه راهکارهای پیشرفته، این رویداد به شرکت ها کمک می کند تا کارایی خود در تولید را بهبود بخشند، هزینه های عملیاتی را کاهش و اثرات زیست محیطی را به حداقل برسانند.

ناصری گفت: نمایشگاه همچنین اهمیت پایداری و مسئولیت زیست محیطی در بخش انرژی را برجسته می کند.

به گفته ی وی، با افزایش نگرانی‌ها در مورد تغییرات آب و هوایی و کاهش منابع طبیعی، این نمایشگاه شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا شیوه‌های سازگار با محیط زیست را اتخاذ و در راه‌حل‌های منتج به انرژی پاک‌تر سرمایه‌گذاری کنند. این تمرکز بر پایداری، منجر به کاهش قابل توجه انتشار گازهای گلخانه ای و تغییر به سمت شیوه های آگاهانه زیست محیطی در صنعت نفت شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را جایگاهی عالی برای الهام بخشیدن و آموزش نسل بعدی متخصصان انرژی برشمرد و گفت: از طریق کارگاه های تعاملی، سمینارها و نشست ها، دانشجویان و متخصصان جوان می توانند بینش های ارزشمندی را در مورد آخرین روندها، چالش ها و فرصت های صنعت نفت به دست آورند. این حضور و همراهی می تواند آنها را ترغیب کند تا مشاغل مرتبط را دنبال و در نهایت به رشد و توسعه صنعت نفت کمک کنند.

وی افزود:  این امری اثبات شده است که نمایشگاه صنعت نفت یک رویداد ضروری در پیشبرد جهش تولید و رشد بخش انرژی است. این نمایشگاه با فراهم کردن بستری برای همکاری، نوآوری و به اشتراک گذاری دانش، نقشی محوری در ارتقای پایداری و الهام بخشیدن به نسل بعدی متخصصان انرژی ایفا کرده است. همانطور که صنعت به تکامل خود ادامه می دهد، رویدادهایی مانند نمایشگاه در شکل دادن به آینده تولید و تضمین تامین انرژی ایمن برای نسل های آینده،  اثربخش باقی خواهند ماند. حضور 1500 شرکت ایرانی و 250 شرکت خارجی، این رویداد را به بستری بدل خواهند ساخت که کلیه نیازهای فنی و عملیاتی صنعت نفت در بخش های بالا، میان و پائین دستی را تامین تا جهش تولید تسهیل گردیده و شتاب فزاینده ای یابد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

استان خوزستان به دلایل مختلف اقتصادی، سیاسی ...
چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

به گفته رجبی‌زاده این اثر در 8 ماه گذشته ...
استان خوزستان ،  استاندار بومی و کاردان می خواهد

استان خوزستان ، استاندار بومی و کاردان می خواهد

دکتر حاجتی با سال‌ها حضور بعنوان معاون استاندار ...
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...