BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 434702
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ، 08:33

مدیرکل امور عشایر خوزستان از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر استان با حضور ۷۸ غرفه خبر داد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا :مدیرکل امور عشایر خوزستان از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر استان با حضور ۷۸ غرفه خبر داد.

سید اسکندر موسوی‌زاده  با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر، اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر استان خوزستان، با حضور ۷۸ غرفه از ساعت ۱۷ امروز ۱۷ مهر آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف عرضه محصولات و تولیدات عشایری و روستایی، صنایع دستی، تولیدات لبنی، گیاهان دارویی و... برپا شده است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان عنوان کرد: معرفی جاذبه‌های فرهنگی و آداب و رسوم‌ مناطق مختلف استان، معرفی بازی‌های بومی، پوشش‌های محلی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر خوزستان است.

موسوی زاده افزود: از ۷۸ غرفه برپا شده، ۷ غرفه سیاه چادر و ۷ غرفه از سوی اداره کل امور عشایر برپا شده است. ضمن این که مابقی غرفه ها نیز توسط دهیاری ها، بخشداری ها و ... راه اندازی شده اند.

وی با اشاره به ساعات بازدید از این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند .

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان- الیگودرز به کجا کشید؟

ساخت جاده الیگودرز به خوزستان از طریق مسجدسلیمان، ...
مهران رضایی که بود؟

مهران رضایی که بود؟

در چند روز گذشته مسجد سلیمان یکی از بهترین ...