دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121340
شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ، 16:39

ای کاش تمام تیم های خوزستان اولویت، جذب بازیکن را جذب بازیکنان مستعد خوزستان و فرزندان محروم این استان که تنها دلخوشی شان همین فوتبال است، بگذارند و اجازه ندهند استعدادهای خوب خوزستانی روانه پایتخت شوند

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:یک مربی فوتبال خوزستان با درخواست از تیم های استان در تمامی رده های سنی لیگ های کشوری برای جذب استعدادهای این استان و بها به آن ها، گفت: ای کاش تمام تیم های خوزستان، اولویت جذب بازیکن را جذب بازیکنان مستعد خوزستان و فرزندان محروم این استان که تنها دلخوشی‌شان همین فوتبال است، بگذارند و اجازه ندهند استعدادهای خوب خوزستانی روانه پایتخت شوند و آن جا در رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها کار کنند.

محمد نظری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تیم جوانان مهرگان رامهرمز درفصل ۹۸_۹۹ در مسابقات مناطق کشور شرکت کرد که مسابقات مرحله اول در شهرستان رامهرمز به میزبانی تیم جوانان مهرگان و با حضور تیم های استقلال رامهرمز، نماینده ایلام، نماینده دهدشت، نماینده سرپل ذهاب و نماینده لردگان برگزارشد. تیم جوانان مهرگان رامهرمز توانست با ۵ برد به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند که دور دوم مسابقات به دلیل شیوع  کرونا تعطیل شد. این مرحله از مسابقات اسفندماه از سر گرفته شد که به صورت حذفی رفت و برگشت بود. در مرحله اول تیم مهرگان رامهرمز به مصاف تیم آینده سازان الشتر خرم آباد رفت که برنده مجموع رفت و برگشت شدیم.

وی افزود: مجددا بازی ها به مدت ۲ ماه تعطیل شدند اما در مرحله نهایی تیم جوانان مهرگان رامهرمز به مصاف تیم خوب جوانان امید گناوه رفت و بازهم ما توانستیم برنده مجموع بازی رفت و برگشت باشیم و به لیگ یک جوانان کشور صعود کنیم. این مهم برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال پایه رامهرمز توسط باشگاه مهرگان رامهرمز رقم خورد. تیم جوانان مهرگان رامهرمز متشکل از کادری بومی و بازیکنانی بومی که همه از روستاهای شهرستان رامهرمز و بی نام و نشان هستند، با همدلی توانست به این موفقیت ارزنده برسد.

سرمربی تیم جوانان مهرگان رامهرمز عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان فوتبال خوزستان که در راس آن ها آقای طالقانی رییس هیات فوتبال استان خوزستان قرار دارد، به تیم ها رسیدگی زیادی می کنند و مسابقات استانی در تمامی رده های سنی در حال برگزاری است. خوزستان نیز جزو محدود استان هایی است که تمام لیگ هایش منظم انجام می شوند و در بخش نرم افزاری و سخت افزاری نیز شرایط خوبی داریم. البته در بحث مالی، تیم ها واقعا دچار مشکل هستند که ان‌شاالله باز هم با درایت آقای طالقانی این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: فوتبال خوزستان در بخش پایه چندین سال روند بسیار خوبی داشت اما متاسفانه فصل گذشته در بین تیم های لیگی خوزستان، فقط تیم امید ملی حفاری توانست قهرمان لیگ یک کشور شود و به لیگ برتر کشور صعود کند. امیدواریم کمیته جوانان و استعدادیابی هیات استان نیز با تشکیل اتاق فکر به ویژه اکنون که تیم ها در تعطیلات هستند، در این زمینه واکاوی کند تا در فصل ۱۴۰۰، تیم های خوزستانی با قدرت کار خود را شروع کنند.

نظری بیان کرد: ای کاش تمام تیم های خوزستان اولویت، جذب بازیکن را جذب بازیکنان مستعد خوزستان و فرزندان محروم این استان که تنها دلخوشی شان همین فوتبال است، بگذارند و اجازه ندهند استعدادهای خوب خوزستانی روانه پایتخت شوند و آن جا در رستوران ها و قهوه خانه ها کار کنند. خوزستان تیم های زیادی دارد که استعدادهایش می توانند برای همین استان بازی کنند و جذب تیم های خوزستانی شوند.

وی در ادامه نیز بیان کرد: باشگاه مهرگان رامهرمز چند سال است که در لیگ کشور فعالیت می کند و با برنامه ریزی سه ساله توانست در سال ۹۸ قهرمان رده سنی ۱۷ سال کشور شود و در سال ۱۴۰۰ به لیگ یک جوانان کشور صعود کند اما این تیم با مشکلات مالی زیادی توانست به این موفقیت ها برسد. ما با هزینه های شخصی کار کردیم و برای ادامه کار مشکلات زیادی داریم و تا این جا نیز تیم با هزینه شخصی و کمک خیرین توانسته است روی پای خود بماند اما از این جا به بعد کمک مسئولان را می طلبد. اگر تیم حمایت نشود، امکان دارد فعالیت باشگاه در همین مقطع خاتمه پیدا کند.

این مربی فوتبال افزود: مسئولان شهرستانی اگر می خواهند فوتبال پایه رامهرمز جان دوباره ای بگیرد، باید پای کار بیایند و این تیم را حمایت کنند، وگرنه توان مالی ادامه کار را نداریم. فرزندان رامهرمز هر سال  برای تست و حضور در تیم های دیگر راهی شهرهای دیگر می شوند و اکنون که این امتیاز در شهرستان رامهرمز است و این اتفاق بزرگ برای فوتبال رامهرمز رقم خورده و تیم جوانان مهرگان رامهرمز توانسته است به لیگ یک کشور صعود کند باید مسئولان شهری و استانی از آن حمایت کنند تا بتوانیم در لیگ یک جوانان شرکت کنیم. فوتبال پایه رامهرمز ثابت کرده است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم که این پایان کار تیم جوانان مهرگان رامهرمز در فوتبال نباشد. همچنین جا دارد از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز، اصغر علیپور از پیشکسوتان فوتبال رامهرمز و آقای دهقانی رییس هیات فوتبال شهرستان، بابت حمایت‌هایشان قدردانی کنم.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...