BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233991
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ، 23:00

این دوره از مسابقات که با استقبال پرشور ورزشکاران نیشکری همراه بود، پس از یک هفته رقابت‌های‌ هیجان‌انگیز، یکشنبه (۲۵ تیرماه) به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاینزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، کارکنان زن و همسران پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با معرفی نفرات برتر هر یک از رشته‌های ورزشی، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این دوره از مسابقات که با استقبال پرشور ورزشکاران نیشکری همراه بود، پس از یک هفته رقابت‌های‌ هیجان‌انگیز، یکشنبه (۲۵ تیرماه) به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع رقابت‌های تیمی آقایان، کشت و صنعت میرزا کوچک خان قهرمانی را از آنِ خود کرد، کشت و صنعت دعبل خزاعی دوم شد و کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) نیز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین، در مجموع رقابت‌های تیمی بانوان، کشت و صنعت میرزا کوچک خان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و شرکت سدادفام نیشکر و کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

 

 

 

حضور پرشور خانواده بزرگ توسعه نیشکر

بر اساس این گزارش، یک‌هزار و ۳۸ ورزشکار نیشکری، در بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، کارکنان زن و همسران پرسنل صنعت نیشکر به رقابت پرداختند که حضور این تعداد ورزشکار از ۱۳ شرکت‌ نیشکری، بی‌نظیر بوده است.

رقابت‌های ورزشی در صنعت نیشکر با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

این شرکت در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی در رشد و اعتلای ورزشی منطقه و پرورش نخبگان ورزشی سهم به‌سزایی داشته است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...